RedCab Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 fin bil og flott tråd Driver å bygger opp/forbedrer en 1990 535 selv
Markus bimmer Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 Da har jeg kjøpte meg en 540i e34 touring km stand: 201.000 er et prosjekt på den å som hel lakkering å manull kasse og understell osv olje pumpe var løs som jeg hørt når jeg henta bilen så det tok jeg å gjorde noe med når jeg kom hjem bytta pakninga og skrudde fast skruene med locktight å renska bunnpanne og stramma opp kjede på olje pumpa så den er fin nå Mer Bilder kommer
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 Strøøkent ★sent from my wifi microwave★ Markus bimmer reagerte på dette 1
Markus bimmer Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 blir gøy å få gjort litt med den
RedCab Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 Gratulere har to stk slike motorer i verkstedet. en org som går på e85, og en som er preppa med smidd innmat etc Markus bimmer reagerte på dette 1
Markus bimmer Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 Takk tøft er grom motorer m60
Markus bimmer Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2014 liten update av 540`n fått lakka takrails ble bra skal ta å fikse opp intriøret med noe rens tenkt jeg å sette sammen resten av det som mangler å se om taklukafunker, mye som er demontert! å dør håndtaket inni bilen på fører sia funker ikke sikkert waiern som er gåen så må ta av dør trekk å sjekke må bytte bremserør å bensinrør å bremseskiver bak å da fjerner jeg noe nivåreguleringa dempere foran er helt sykkel pumpe så her er det nok å gjøre fram til nytt år lakken på bilen er grusom biler er org daytona 490 men vil bytte til techno 290 mørkere lilla noe bilder av litt diverse av 540`n
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 ganske så snasent intreiør du har, railsa mine ser forferdelige ut, har flassa noe skammjaævelig. men kunne tenke å lakke bilen min å, i fjordgrå, lagoongreen eller thecnofiolet
Markus bimmer Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2014 likte det faktisk litt selv er tøft at det er to farga er faktisk bestilt med m5 belter fant jeg ut skal prøve å få det helt strøkent igjen railsa min var helt jævlig men med lakk ble det bra siden min er daytona vil jeg heller gå for technoviolett syns den er finere blir litt for mye lilla daytona pluss bilen ser ikke ut sånn som den er nå
Markus bimmer Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2014 I helga har det skjedd en del med 540`n bytta alt av bremserør og fjerna nivåregulering var helt opprusta jævlig morsom jobb blir lenge til neste gang hvertfall ble lakka baksilling å bytta travers foringere! å så har jeg lakk opp lit i fronten også her er litt bilder, kommer flere bilder da jeg ikke er ferdig enda
sveigis Skrevet Oktober 22, 2014 Skrevet Oktober 22, 2014 Gratulerer med fin 540. Virkelig fine biler dette. Og sist men ikke minst fargen,nydelig. Dette med bensinrør kjente jeg igjen usj og æsj for dritjobb.. Så er jeg også en mann som liker detaljer feks interiøret.Det var knallfint. Legg ut bilder etterhvert nå.Jeg som forguder e34 følger jo selfølgelig med
Markus bimmer Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2014 Gratulerer med fin 540. Virkelig fine biler dette. Og sist men ikke minst fargen,nydelig. Dette med bensinrør kjente jeg igjen usj og æsj for dritjobb. . Så er jeg også en mann som liker detaljer feks interiøret.Det var knallfint. Legg ut bilder etterhvert nå.Jeg som forguder e34 følger jo selfølgelig med tusen takk ja virkelig god bil bilen skal få ny lakk å vil gå for en litt mørkere org bmw farge vil også bytte ut girkassa å har mulignes funnet noe vil ikke ha noe automat 540 nei å fyy for en dritt jobb men nå er det som nytt det er digg gleder meg til å bruke bilen fjerna nivåregluering så nå står det vanlige dempere på den likt intrøret selv så skal streke opp det men må ha hjelp til det siden jeg har ikke peiling på det hehe mer bilder kommer av nye rør osv men er ikke helt ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå