Gå til innhold

M550dX

q1337
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Noen bilder av en nedsnødd bil.. Ser at det blir litt varme rundt eksosen i selv -15 :) Man skal være en god kjenner for å se at det er noe litt mer krutt under panseret når alt av emblemer er nedsnødd!

bilde5_zpsdeeb8bed.jpg

bil_zpsa5be7ae2.jpeg

Leste forøvrig at det er snakk om en oppdatert utgave av denne på LCI, da skal den visstnok komme med 420 hk, av samme motor! Pokker.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt foresprsel til "my man" på Bavaria stavanger.

Cuote: - "LCI" 420hk??? Eg må ikkje gå glipp av noe nå!!!!!!! :-)

Hehe.. Jeg skal ikke si at det er sikkert! Men leste noe om at siden de har økt effekten på 550i fra 407 til 450, så snakket de om å øke M550d til 420 - for å holde følge. Det blir uansett ikke før i August 2013. Uansett kan jeg trøste deg med at det går heeeelt greit med 381 også ;) Vi får satse på at BMW kommer med en M-Performance oppgradering som tidligere nevnt her :) Hartge tar jo lett ut 420 og 850 Nm. av M550d nå, men litt kjedelig å miste all garanti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste forøvrig at det var solgt 23 M550d i Norge hittil, og at kun 2 av de var sedan. Moro at det kun er en til i Norge som kjører rundt i en F10 M550d ;)

Den har jeg sett, der stod skiltplaten bak litt skjevt på, og den er svart. Oslo-skilter på, og litt tristere enn din, ja. ;) Likte 19"'erne! :D (Y) Bra at ikke alle kjøper touring, sett en ny nylig! ;) Og faceliften så ikke voldsom ut, utifra bildet som var i Autofil nr. 15. Litt kosmetisk på baklykt og fanger. Min skal se ut som den gjør, den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...