gallay Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Rå farge på bilen, rå motor---> den perfekte kombo'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 At ikke du bytte hjulbrønn med engang, så kunne du bygd om til M5 senere, perfekt utgangspunkt til M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Denna blir tøff, vanvittig fin farge! Well done!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 montert litt mere pansert fikk seg 4 strøk klarlakk for 2 dager siden Fikk fyller på speil,frontfanger osv igår , så blir lakkering og litt montering idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Herregud for en fin farge. Uten tvil en farge jeg vil ha på min. Mye lakk brukte du på hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Herregud for en fin farge. Uten tvil en farge jeg vil ha på min.Mye lakk brukte du på hele bilen? nydelig farge ja Hum, brukt 3L foreløbig har enda fangere og speil igjen går vell en 7-8dl der også brukt rundt 5L klarlakk+ herder og tynner når jeg er ferdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Fresh farge:) gøy å se at noen prøver nye farger;) her må det følges med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 bilder sier mer enn 1000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Flott farge! Men hvor er facelift lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Bilder sier mer enn 1000 ord, og det bilder der sier mye mer! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Med en så lekker bil så skulle den hatt ett sett med flotte felger. Hva med 19" BBS LM replica, eller 18" M-parallell, 18" M5? Tror det kunne blitt veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Fantastisk farge! Jeg syns også du burde hatt andre felger. Ikke svarte. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Med en så lekker bil så skulle den hatt ett sett med flotte felger. Hva med 19" BBS LM replica, eller 18" M-parallell, 18" M5? Tror det kunne blitt veldig bra. Trur denne kunne ha passet med noen OZ Futura Blei meget flott denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Acs rennsport hadde vært bøst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Flott farge! Men hvor er facelift lyktene? de blir montert rimelig snart må bare kjøpe kabler osv Felger skal byttes ut kommer til neste sommer er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå