ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Tenkte jeg skulle lage en tråd om felgene jeg driver og pusser opp som er av typen BBS RC041. Har fått pusset opp kantene på to av felgene, i tillegg splittet dem. Skal begynne på de andre til helga som kommer. Har en liten vrien plan med senterne, men har ikke bestemt meg helt ennå for om jeg kommer til og gjøre det. Planer : - Kjøpe stickersbombfolie, og foliere alle senterne med det ( Eller pulverlakkere dem i en fresh farge ) - Beholde kantene i chrome - Kjøpe nye bolter og muttere, og pulverlakkere dem svarte - Pusse opp de to felgene som står igjen Kom gjerne med innspill! Bilder : Før nedpussing og splitting av senteret : Påført Duxola malingsfjerner : Fjernet klarlakk, våtslipt med 320, 400 og 600 : Våtslipt med 800, 1000, 1200 : Prøvepolert med autosol, har ikke brukt andre midler enda : Kommer flere bilder til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Spennende ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 hva med å gjøre omvendt? stickerbombe kanten, og sølv eller en annen farge i senter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Spennende ! Bare og følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 hva med å gjøre omvendt? stickerbombe kanten, og sølv eller en annen farge i senter? Har brukt så jævlig lang tid på de kantene, så det trur jeg ikke jeg gidder, ellers var det jo en god tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Kommer :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Skal du ha disse på e36'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Ja, var planen det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ja, var planen det ja Er ikke så mange sprøe farger som passer rød da, så du må nok gå for noe gunmetal-farge eller lignende ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Pent arbeid så langt men hvorfor pulverlakkere? da kan du jo ikke angre deg om du ikke liker fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Ja, var planen det ja Er ikke så mange sprøe farger som passer rød da, så du må nok gå for noe gunmetal-farge eller lignende ?? Ja sant det, heller litt mot delfingrau egentlig men turkis står høyt på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Pent arbeid så langt men hvorfor pulverlakkere? da kan du jo ikke angre deg om du ikke liker fargen Må bestemme seg for og like fargen vettu har lyst på stickersbomb og lakkere de i en fresh farge hvis jeg blir lei av stickers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ja, var planen det ja Er ikke så mange sprøe farger som passer rød da, så du må nok gå for noe gunmetal-farge eller lignende ?? Ja sant det, heller litt mot delfingrau egentlig men turkis står høyt på lista. Ja enig dær, turkis eller lilla er sinnsykt nice, men mot rød bil blir det rart :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå