Joacim's bimmer Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hvordan vil det bli om jeg får montert turbo på min BMW E3 3.0si fra 77. Vil motoren tåle det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Ikke ødelegg en gammel klassiker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hvorfor ødelegger man en hel bil ved å montere turbo?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Snart får vi ikke kjøre mere bil så kos deg mens du kan. M30 er en solid sak. Full kontroll på fuel/tenning og lavt ladd så går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 De hadde svakere topper på de gamle "M30'ene", kjølevannskanalene var lignendes M20 toppene. Hva har du tenkt å gjøre med motoren ellers da? Om den tåler det eller ikke kommer jo heeelt ann på motorens tilstand, hvor mye du har tenkt å gjøre med den fra eller til og ikke minst hvor mye du har tenkt å hente ut av den.. Hva skal du gjøre med motorstyring etc? Her er det mange faktorer om spiller inn, men motoren tåler det om du gjør det rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim's bimmer Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Er ikke utetter å presse motorn til det ytterste på bane. Er mest ment for bedre ytelse litt spinning osv tenkt å bytte dyser og Div annet + datasprut. E ganske færsk med motor arbeid osv. Får hjelp av en kamerat også... Hva bør jeg bytte ut og hvordan bør jeg gjøre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joacim's bimmer Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 E kanskje ikke nødvendig med turbo på en så kraftig motor heller? Ka mene dokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Motoren er dau som faen uten turbo iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå