Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du gjorde jo det;)

Treffet var kjempebra!! Masse positive tilbakemeldinger, og folk koste seg både på og utenfor banen :) Været var bra det også. Skådde elt i starten, men så ble det sol store deler av dagen før det ble litt overskyet etterhvert :)

Skrevet
Meget fortjent Jørgen! Å det var arti å endelig se bilen "live" etter alle disse flotte bildene!

Hjertelig takk Magnus! :) Hyggelig å hilse på også! Skulle vært flere slike sammenkomster i midt-norge, med evt en god fest etterpå! Har en del bilder av E92`n din som kommer etterhvert.:) Har også lagt ut noen via BMW CCN Møre og Romsdal sin facebookside :)

Som FTE sa, bare å bygge hylle til pokalene som skal komme fremover! :P

Nevnte noe om pokal jeg også, hehe!

Velfortjent!! Nydelig bil :D

Hehe, ja du nevnte det du også ;) Tusen takk Mr..:)

Liker utrolig godt de stripene på panseret ditt jeg! :-D

De har jeg fått mye skryt av faktisk :) Morsomt at folk liker det, da jeg var veldig skeptisk selv etter at de ble satt på :)

Skrevet

Jørgen,neste år må det bli et lignende treff der det sosiale er bedre ivaretatt! Felles overnatting med en fest var det eneste som manglet i år..:)

Skrevet

Det jeg syns var tullete med treffet, er at det bare var 1 dag, dere er jo MANGE fra sunnmøre, litt små dumt å reise så langt bare for å ha banen 1 dag? samme gjelder vel oss nordmøringer også. er ikke noe svipptur :P

uansett, irriterer meg grønn over at jeg var på jobb :(

Skrevet
Det jeg syns var tullete med treffet, er at det bare var 1 dag, dere er jo MANGE fra sunnmøre, litt små dumt å reise så langt bare for å ha banen 1 dag? samme gjelder vel oss nordmøringer også. er ikke noe svipptur :P

Vi måtte prøve litt først..;) satser høyere neste gang tenker jeg...:)

Skrevet
Meget fortjent Jørgen! Å det var arti å endelig se bilen "live" etter alle disse flotte bildene!

Hjertelig takk Magnus! :) Hyggelig å hilse på også! Skulle vært flere slike sammenkomster i midt-norge, med evt en god fest etterpå! Har en del bilder av E92`n din som kommer etterhvert.:) Har også lagt ut noen via BMW CCN Møre og Romsdal sin facebookside :)

Ja, trivelig med sånne turer

Det hadde vært noe med en fest etter treff ja tror jeg ;) Tror det er flere som er intressert i noe sånt(Les han som vant People's Choice :-D )

Skal sjekke ut fb siden med engang!

Skrevet

Jeg fikk inntrykk over at det var drikking på fjellværøya etter treffet for mye sunnmøringer og andre i BMWCCN(så for de var det vell mer enn bare treffet), correct me if im wrong!:)

Skrevet
Jørgen,neste år må det bli et lignende treff der det sosiale er bedre ivaretatt! Felles overnatting med en fest var det eneste som manglet i år..:)

Helt klart!! :)

Bare klaging på deg?? ;) Det handler jo litt om kostnadene på leia også da. Det er dyrt å leie banen. Vi gjorde nok lurt i å starte forsiktig. Dessuten var banen utleid til andre i dag! :)

Det er slettes ikke noe svipptur nei, det kjentes i gårkveld da jeg kom hjem ;)

Ja, trivelig med sånne turer

Det hadde vært noe med en fest etter treff ja tror jeg ;) Tror det er flere som er intressert i noe sånt(Les han som vant People's Choice :-D )

Skal sjekke ut fb siden med engang!

Første gangen dette, så vi får se om det blir mere opplegg neste år :) Hadde jo vært gøy med en liten camp på området eller nie slikt.:) Hehe, regner med han hadde satt pris på det ja :lol:

Jeg fikk inntrykk over at det var drikking på fjellværøya etter treffet for mye sunnmøringer og andre i BMWCCN(så for de var det vell mer enn bare treffet), correct me if im wrong!:)

Jaa, var noen en del av oss fra styret både i M&R og Trøndelag som ble til i dag :) Jeg dro hjem i gårkveld, men det skjer ikke neste gang for å si d slik ;)

Skrevet

Gratulerer med ny pokal Jørgen :applause:

Vi har jo 10 flett nye gokarter på Halsa Motorsportsenter i år, så her kunne man alltids arrangert er BMW-relatert treff med utstilling og gokartkjøring (konkurranse). Og selvfølgelig en real fest etterpå, noe vi er gode på her i området :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...