Larsinnj Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Ja, jeg nevnte vel noe om pokal før treffet! Ser da ut som et vellykket treff ut fra bildene vertfall. Slapp dere unna regnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Ja, du gjorde jo det;) Treffet var kjempebra!! Masse positive tilbakemeldinger, og folk koste seg både på og utenfor banen Været var bra det også. Skådde elt i starten, men så ble det sol store deler av dagen før det ble litt overskyet etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Meget fortjent Jørgen! Å det var arti å endelig se bilen "live" etter alle disse flotte bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Som FTE sa, bare å bygge hylle til pokalene som skal komme fremover! Nevnte noe om pokal jeg også, hehe! Velfortjent!! Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Liker utrolig godt de stripene på panseret ditt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Meget fortjent Jørgen! Å det var arti å endelig se bilen "live" etter alle disse flotte bildene! Hjertelig takk Magnus! Hyggelig å hilse på også! Skulle vært flere slike sammenkomster i midt-norge, med evt en god fest etterpå! Har en del bilder av E92`n din som kommer etterhvert. Har også lagt ut noen via BMW CCN Møre og Romsdal sin facebookside Som FTE sa, bare å bygge hylle til pokalene som skal komme fremover! Nevnte noe om pokal jeg også, hehe! Velfortjent!! Nydelig bil Hehe, ja du nevnte det du også Tusen takk Mr.. Liker utrolig godt de stripene på panseret ditt jeg! De har jeg fått mye skryt av faktisk Morsomt at folk liker det, da jeg var veldig skeptisk selv etter at de ble satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jørgen,neste år må det bli et lignende treff der det sosiale er bedre ivaretatt! Felles overnatting med en fest var det eneste som manglet i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Det jeg syns var tullete med treffet, er at det bare var 1 dag, dere er jo MANGE fra sunnmøre, litt små dumt å reise så langt bare for å ha banen 1 dag? samme gjelder vel oss nordmøringer også. er ikke noe svipptur uansett, irriterer meg grønn over at jeg var på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Det jeg syns var tullete med treffet, er at det bare var 1 dag, dere er jo MANGE fra sunnmøre, litt små dumt å reise så langt bare for å ha banen 1 dag? samme gjelder vel oss nordmøringer også. er ikke noe svipptur uansett, irriterer meg grønn over at jeg var på jobb Vi måtte prøve litt først.. satser høyere neste gang tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Meget fortjent Jørgen! Å det var arti å endelig se bilen "live" etter alle disse flotte bildene! Hjertelig takk Magnus! Hyggelig å hilse på også! Skulle vært flere slike sammenkomster i midt-norge, med evt en god fest etterpå! Har en del bilder av E92`n din som kommer etterhvert. Har også lagt ut noen via BMW CCN Møre og Romsdal sin facebookside Ja, trivelig med sånne turer Det hadde vært noe med en fest etter treff ja tror jeg Tror det er flere som er intressert i noe sånt(Les han som vant People's Choice ) Skal sjekke ut fb siden med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Det jeg syns var tullete med treffet, er at det bare var 1 dag, dere er jo MANGE fra sunnmøre, litt små dumt å reise så langt bare for å ha banen 1 dag? samme gjelder vel oss nordmøringer også. er ikke noe svipptur uansett, irriterer meg grønn over at jeg var på jobb Jeg fikk inntrykk over at det var drikking på fjellværøya etter treffet for mye sunnmøringer og andre i BMWCCN(så for de var det vell mer enn bare treffet), correct me if im wrong! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Jørgen,neste år må det bli et lignende treff der det sosiale er bedre ivaretatt! Felles overnatting med en fest var det eneste som manglet i år.. Helt klart!! Det jeg syns var tullete med treffet, er at det bare var 1 dag, dere er jo MANGE fra sunnmøre, litt små dumt å reise så langt bare for å ha banen 1 dag? samme gjelder vel oss nordmøringer også. er ikke noe svipptur uansett, irriterer meg grønn over at jeg var på jobb Bare klaging på deg?? Det handler jo litt om kostnadene på leia også da. Det er dyrt å leie banen. Vi gjorde nok lurt i å starte forsiktig. Dessuten var banen utleid til andre i dag! Det er slettes ikke noe svipptur nei, det kjentes i gårkveld da jeg kom hjem Ja, trivelig med sånne turer Det hadde vært noe med en fest etter treff ja tror jeg Tror det er flere som er intressert i noe sånt(Les han som vant People's Choice ) Skal sjekke ut fb siden med engang! Første gangen dette, så vi får se om det blir mere opplegg neste år Hadde jo vært gøy med en liten camp på området eller nie slikt. Hehe, regner med han hadde satt pris på det ja Jeg fikk inntrykk over at det var drikking på fjellværøya etter treffet for mye sunnmøringer og andre i BMWCCN(så for de var det vell mer enn bare treffet), correct me if im wrong! Jaa, var noen en del av oss fra styret både i M&R og Trøndelag som ble til i dag Jeg dro hjem i gårkveld, men det skjer ikke neste gang for å si d slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Og et lite bilde til av Madde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Gratulerer med nok en pokal bare vakkert det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Gratulerer med ny pokal Jørgen Vi har jo 10 flett nye gokarter på Halsa Motorsportsenter i år, så her kunne man alltids arrangert er BMW-relatert treff med utstilling og gokartkjøring (konkurranse). Og selvfølgelig en real fest etterpå, noe vi er gode på her i området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå