Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 ballongdekk? er jo minimalt med gummi på hjula jo? er det 17 eller 18"?Og ja, forresten, kanonfin bil Du har god smak på oppgraderinger Ballong ja.. Litt i alle fall.. Bak er s kurant, foran skal 215.35 byttes ut med 195.40.. 17" hjul ja.. Takk for det! Prøver så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 er ikke 215/35-17 en ukurrant dim? 215/40-17 er jo standard. bredde er det på felga foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Næh.. Egentlig ikke.. 215.40 blir for mye dekk.. Felgene er 8,5-10x17.. Dekk foran 215.35, som skal byttes til 195.40 Dekk bak: 225.35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Tenkte mer på at det er vel få forhandlere/mindre utvalg av 215/35 enn 215/40. Men ja, ser bedre ut med 35 hvilke dekk har du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Tja, dekksjapper på nett har som regel de fleste dimensjoner Hmm, husker ikke.. Vet det er falken bak.. Husker ikke hva som står på foran, da det ikke er mine dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Blitt ett smykke den her og nå Jørgen! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Kommer seg Har bestilt en del små detaljer de siste dagene... Handlet noe til E30 som ikke er å få tak i mere, men som jeg mener er det beste merket av noe som finnes under bilen Det er blitt bekreftet at noe som skal på bilen fortsatt kan skaffes flett nytt, så blir å bestille det også etterhvert. Hjertelig takk til Geir Ove på Koed for helt eksemplarisk service, svar og hjelp, til alle døgnets tider! Ellers driver jeg og spekulerer litt på hva jeg skal gjøre med OZ Futura hjula mine. De er sendt til 635csi her inne for renovering.. Noen som har konstruktive forslag?? Gjerne litt sprø idéer Leter også etter sportsinteriør, noe som viser seg å være ganske så umulig. Finnes noen få forskjellige eksemplarer i Tyskland, og i England, men få som gidder å sende, samt at med frakt og toll blir det himmelse summer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Er det skinn eller stoff du er ute etter? Du får legge ut om hvilket mønster eller farge på skinnet du vil ha da. Jeg får tak i alt egentlig, men det begynner jo å koste litt disse interiørene. Vet også om et par recaro interiør hvis det er av interesse. Blir spennende å se hva du har kjøpt og planlegger å kjøpe på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Egentlig åpen for begge deler. Så det spiller ikke noe stor rolle. Uansett, om det ikke er 0262, så må jeg også ha dørtrekk foran og bak.. Om ikke er alt komplett av interesse. Har sett litt på recaro også ja, men føler ikke de er orginale nok, pluss at jeg har en forkjærlighet til orginalt sportsinteriør til E30 Blir nok noen uker til det første jeg har kjøpt ankommer, som er komplett ubrukt Sebring eksosanlegg.<3 Fineste lyden man kan få i E30 synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Liker! Bilen høres ganske snill ut når man kjører fint, men høres ganske hissig ut når man får litt turtall på den! Fikk en kompis til å dra ut girene på min mens jeg sto igjen på en parkeringsplass. Greit feit lyd med slik eksos ja! Synes egentlig det kunne vært hakket mer lyd jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Liker lyden godt jeg Målet er å finne grener av den gode gamle sorten. Håper å få samme lyden som en kompis hadde for en del år tilbake, som etter min mening er den bilen med herligste lyd som jeg har hørt i E30 Tjææ, skal ikke bråke, så for min del håper jeg det blir nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Jeg har sebring grenrør, hvis eksosen byttes fra grenrøret og ut til type sebring, vil jeg ha grom lyd da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Niks, du må nok bare selge grenrøret til meg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Misunner deg denne vogna her. Synd jeg ikke fikk sett den live idag men møter vel på deg på et treff en gang i fremtiden, forhåpentligvis har jeg blitt ferdig med min e30 å fått på plass lappen også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Vil ikke lasse full E30`n med deler og ting og tang vettu, og enda mindre kjøre den mer enn nødvendig i regnvær Tenker den dukker opp på treff ila neste år om det passer med turnusen på jobb Hyggelig å hilse på likesinnede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå