Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

ballongdekk? er jo minimalt med gummi på hjula jo? :P er det 17 eller 18"?

Og ja, forresten, kanonfin bil 8) Du har god smak på oppgraderinger

Ballong ja.. Litt i alle fall.. Bak er s kurant, foran skal 215.35 byttes ut med 195.40..;) 17" hjul ja..

Takk for det! Prøver så godt jeg kan.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer seg :)

Har bestilt en del små detaljer de siste dagene... Handlet noe til E30 som ikke er å få tak i mere, men som jeg mener er det beste merket av noe som finnes under bilen ;)

Det er blitt bekreftet at noe som skal på bilen fortsatt kan skaffes flett nytt, så blir å bestille det også etterhvert. Hjertelig takk til Geir Ove på Koed for helt eksemplarisk service, svar og hjelp, til alle døgnets tider!

Ellers driver jeg og spekulerer litt på hva jeg skal gjøre med OZ Futura hjula mine. De er sendt til 635csi her inne for renovering.. Noen som har konstruktive forslag?? Gjerne litt sprø idéer 8)

Leter også etter sportsinteriør, noe som viser seg å være ganske så umulig. Finnes noen få forskjellige eksemplarer i Tyskland, og i England, men få som gidder å sende, samt at med frakt og toll blir det himmelse summer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det skinn eller stoff du er ute etter? Du får legge ut om hvilket mønster eller farge på skinnet du vil ha da. Jeg får tak i alt egentlig, men det begynner jo å koste litt disse interiørene.

Vet også om et par recaro interiør hvis det er av interesse.

Blir spennende å se hva du har kjøpt og planlegger å kjøpe på koed 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig åpen for begge deler. Så det spiller ikke noe stor rolle. Uansett, om det ikke er 0262, så må jeg også ha dørtrekk foran og bak..:) Om ikke er alt komplett av interesse. Har sett litt på recaro også ja, men føler ikke de er orginale nok, pluss at jeg har en forkjærlighet til orginalt sportsinteriør til E30 ;)

Blir nok noen uker til det første jeg har kjøpt ankommer, som er komplett ubrukt Sebring eksosanlegg.<3

Fineste lyden man kan få i E30 synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker! Bilen høres ganske snill ut når man kjører fint, men høres ganske hissig ut når man får litt turtall på den! Fikk en kompis til å dra ut girene på min mens jeg sto igjen på en parkeringsplass. Greit feit lyd med slik eksos ja! 8)

Synes egentlig det kunne vært hakket mer lyd jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker lyden godt jeg :) Målet er å finne grener av den gode gamle sorten. Håper å få samme lyden som en kompis hadde for en del år tilbake, som etter min mening er den bilen med herligste lyd som jeg har hørt i E30 :)

Tjææ, skal ikke bråke, så for min del håper jeg det blir nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke lasse full E30`n med deler og ting og tang vettu, og enda mindre kjøre den mer enn nødvendig i regnvær ;) Tenker den dukker opp på treff ila neste år om det passer med turnusen på jobb :)

Hyggelig å hilse på likesinnede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...