Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Haha, du følger ikke mye med skjønner jeg ;) Men skal huske det til neste gang, da skal jeg si fra med en gang :)

Joda, den kommer seg :) Mye av planene er klare.. Bare synd det er vinter snart.. Fått vaska den og kosa litt i dag da.. Så får vi se om den går i garasjen til så lenge.. Ble da så herlig R6-vær også 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Sebring grenrør, midtpotte og bakpotte!! :) Noen som vet om dette settet egentlig har x-pipe mellom grenrør og midtpotta?? Grenrøret er brukt, så må sveise og fikse noe mellom den og midtpotta.. Om det viser seg å være x-pipe der, så hadde det vært moro å fått tak i en slik, eller lagd en.

p5d3t2ijykf7sqqczwme.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Sebring grenrør, midtpotte og bakpotte!! :) Noen som vet om dette settet egentlig har x-pipe mellom grenrør og midtpotta?? Grenrøret er brukt, så må sveise og fikse noe mellom den og midtpotta.. Om det viser seg å være x-pipe der, så hadde det vært moro å fått tak i en slik, eller lagd en.

[ Bilde ]

nei jørgen,dette sette har 2 bøyde forlengerrør som du trer inn på grenrøret og skrur fast me klemme.så skal det passe til den orginale mellompotten.

har det selv,men det er utgått tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...