Jørgen Lie Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Satans for i fin tralle!! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Veldig pent Og tøffe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Levende kunst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Måtte bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Veldig pent Og tøffe bilder Takk takk Levende kunst! Hehe, ikke såå veldig kanskje? Måtte bare... Hva har du gjor? Ser kanskje ut som om bilen er litt rødere mén..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Måtte bare... Hva har du gjor? Ser kanskje ut som om bilen er litt rødere mén..?? Hehe... mørkere bakgrunn og mer kontrast på rødtassen! Men er ikke alle fargene som kommer like godt frem overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Aha.. Nei det varierer veldig!! Aldri likt fra MacBook`en til HP`n i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Hører med at jeg har kaliberet skjermene mine. Men mbp er jo helt grei fra boksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Bah. Dra meg med å hente bilen, det skal du, men klarer ikke å fortelle meg at du har laget deg ny tråd.. Den er på god vei allerede, og denne blir dødsrå, det vet jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Haha, du følger ikke mye med skjønner jeg Men skal huske det til neste gang, da skal jeg si fra med en gang Joda, den kommer seg Mye av planene er klare.. Bare synd det er vinter snart.. Fått vaska den og kosa litt i dag da.. Så får vi se om den går i garasjen til så lenge.. Ble da så herlig R6-vær også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Liten update: Sebring grenrør, midtpotte og bakpotte!! Noen som vet om dette settet egentlig har x-pipe mellom grenrør og midtpotta?? Grenrøret er brukt, så må sveise og fikse noe mellom den og midtpotta.. Om det viser seg å være x-pipe der, så hadde det vært moro å fått tak i en slik, eller lagd en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 sweeeet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Fyfaen for en nydlig bil, får ikke sagt det nok! Å med den eksosen blir det 100%! Gleder meg å se gamle e30'r bli tatt vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Liten update: Sebring grenrør, midtpotte og bakpotte!! Noen som vet om dette settet egentlig har x-pipe mellom grenrør og midtpotta?? Grenrøret er brukt, så må sveise og fikse noe mellom den og midtpotta.. Om det viser seg å være x-pipe der, så hadde det vært moro å fått tak i en slik, eller lagd en. [ Bilde ] nei jørgen,dette sette har 2 bøyde forlengerrør som du trer inn på grenrøret og skrur fast me klemme.så skal det passe til den orginale mellompotten. har det selv,men det er utgått tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå