Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Du får kjøre på med 10", dekkstrekk så det holder, og bumstops Har nå skrapt av 3 runde med påført malingsfjerne. Begynner å ligne noe nå Lakken løsner: Begynner å bli blankt Skraper av det som har løsnet med plastskrape fra Biltema Er blank overflate under lakken, men der er en liiiiiiiten tanke langsgående struktur. Kjenner små "riller" når jeg skraper neglen langs med bredden av kanten Enda mere skraping Blankere Og litt random bilder Her er felgen jeg pusset ned lakken på i stedet for å bruke malingsfjerner Har brukt 400 papir der nå, tørrsliping, for å ta de værste sårene.. Så blir det vannsliping videre tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Dette blir bra! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Liker det jeg ser her Jørgen! Litt våtsliping med finkornet papir før polering nå så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 har troa på de felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Dette blir bra! Stå på! Takk takk Prøver så godt jeg kan! Aldri prøvd dette skikkelig før, så lærer etterhvert Liker det jeg ser her Jørgen! Litt våtsliping med finkornet papir før polering nå så er du i mål Jepp, det jeg tenker også.. Vannslipe med 1200 ?? Eller bør jeg ha enda finere korn? Tips til hva jeg kan polere opp med?? Blir å kjøpe sånn ball jeg kan montere på drillen.. Og ser at Chem-et-eller-annet metallpolish all, skal funke?? All, vil det si til alle typer metall? har troa på de felgene der Troen øker i takt med lakkfjerningen her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg polerer med settet som gasolin selger, regner med 635csi bruker det også? Funker vertfall knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Mm?? Da blir det så blank at man må ha solbriller på, selv i søvestkuling og regn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hehe,ja? Har aldri prøvd med kriteriene du stiller,men tipper ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ser veldig bra ut, fint med en donge bilder da jeg har planer om akkurat dette selv stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ja, skal prøve å få tatt så mye bilder som mulig Moro at dere følger meg! Ble forresten skaffet en liten "godbit" i går.. Har alltid ønsket meg check-panel på engelsk. (Aner egentlig ikke hvorfor ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Anbefaler Gasolin-settet som Jås nevner her ja Hadde avslutta på 1200-korning jeg ja. Tror ikke det vil bli synlig forskjell om du kjører på med noe høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Gasolin-settet, hva er det da?? Denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ja, skal prøve å få tatt så mye bilder som mulig Moro at dere følger meg! Ble forresten skaffet en liten "godbit" i går.. Har alltid ønsket meg check-panel på engelsk. (Aner egentlig ikke hvorfor ) [ Bilde ] hehe nice, hadde et på engelsk en gang jeg også men det er jo lit sjarm når det står på tysk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Nei dette..: http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... s_id=11132 Men med flytende pasta synes jeg funka best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Anbefaler å bestille med flytende pasta, ja. Det er veldig lett å jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå