Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stemmer Tommen :) Fikk bilde fra Kjetil nå.. Ser bra ut ;)

Skal ha d i bakhodet! Tror de var OK de jeg tok av også, men vet jo aldri.. Alt annet blir jo "nytt" nå så, hadde sikkert ikke skadet med nye ventiler heller ;)

Skrevet

Om jeg får montert de først, så blir i alle fall jeg førstemann ! Om det betyr noe, det kan jo så klart diskuteres, men akkurat nå betyr det noe for meg :)

Det tror jeg betyr noe for alle, selv for de som ikke sier at det betyr noe ;) Man vil jo helst ikke ha samme bil som naboen, sånn satt litt på spissen.

Skal blir moro å se fargen, Jørgen :) Blir nok bra!

Skrevet

Kanskje sant d ja Tore :) Nei, samme bil som naboen, blir i mitt tilfelle en Passat, eller fattern`s Auda 80 (som jeg nå kjører siden jeg er billøs :cry::cry: ) eller hans Qashqai :lol:

Ja, det gjenstår og se ;)

Skrevet

Ja, du har nå fått alt du trenger igjen nå, så det burde vel gå fint og klå litt fremover ;)

Har utroooolig lyst til å legge ut bilde av prøvesammensetting av felg med nylakkert senter (måtte jo så klart det når jeg hadde alle deler hjemmom), for det synes jeg personlig ble heftig deilig og kommer til å kle bilen :oops::oops::oops:

Skrevet
Har utroooolig lyst til å legge ut bilde av prøvesammensetting av felg med nylakkert senter (måtte jo så klart det når jeg hadde alle deler hjemmom), for det synes jeg personlig ble heftig deilig og kommer til å kle bilen :oops::oops::oops:

[-X Dette må forbli hemmelig :wink:

Har ikke pakket de ut selv ennå faktisk, så jeg håper på litt sol i morgen så jeg får sett dem i skikkelig lys :)

Skrevet
[-X Dette må forbli hemmelig :wink:

Har ikke pakket de ut selv ennå faktisk, så jeg håper på litt sol i morgen så jeg får sett dem i skikkelig lys :)

Ja, får vel drøye det litt til.. Men fader så det trigger etter å vise frem dette her :D

Ikke? Ta de oppnår sola kommer opp over Prærien i morgen ;) Da har du varmt fint lys som kommer til å vise deg den fine effekten skikkelig :love:

Jeg har så troa! Må ikke vente for lenge med en teaser ;)

Jeg også!!! :twisted::twisted: Jaa, vi får se om vi kan få til noe etterhvert..:)

Skrevet

Kunne jo naturligvis ødelagt hele spenningen med å legge ut bilder i hytt og kav i morgen da, hehe :lol:

Neida, tror det holder med denne teaseren så langt jeg :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...