Jørgen Lie Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Takk takk folkens Grattis! Morro å se at gamlebilen er i gode hender Du er tidligere eier du også?? Håper og tror at den ikke kommer i noen værre hender nå enn tidligere Jepp, det var jeg og fattern som tok denne inn i fra Sverige Noen planer om sportseter? Synes virkelig bilen fortjener det. Slik ja Hva var km.stand da dere tok den inn?? Planer om sportseter ja. Har interiør liggende. Det er i rimelig bra stand, men ikke 100% strøkent, så får se om jeg prøver og få trekt opp de putene med små sår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 følger me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Har et lass med bilder av den fra når vi tok den inn. Fant ett hvor kmstand er 97410, og det fortsatt er prøveskilter på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Hadde vært morsomt om du kunne sende over noen på mail en gang Da har jeg dokumentasjon på når bilen kom til Norge, og i hvilken tilstand den var i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Grattiss. denne er pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Takk takk, Hylle! Gleder meg stort til og hente denne i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Gratulerer med ny bil så fort! Ser frem til å følge med her, da jeg anntar at denne ikke blir noe dårligere enn den forrige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Takk takk, Hylle! Gleder meg stort til og hente denne i morgen heheh, blir nok veldig bra det! Du kommer nok til å få kamp til døra av meg om norges fineste zinnoberrøde e30 med min 325 på treff fremover!! spent på modsa dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Gratulerer med ny bil så fort! Ser frem til å følge med her, da jeg anntar at denne ikke blir noe dårligere enn den forrige Takk for det! Tja, vi får se.. Den forrige bilen min synes jeg så bra ut, pga felger og bra med senk.. Om denne blir i samme stil er jeg litt usikker på enda.. Så det får vi se etterhvert heheh, blir nok veldig bra det! Du kommer nok til å få kamp til døra av meg om norges fineste zinnoberrøde e30 med min 325 på treff fremover!! spent på modsa dine! Mulig jeg er treig, men har du også en Zinnoberot E30 325, eller nylig handla?? Om du har hatt det en stund, så har jeg faktisk ikke fått det med meg Men jeg er med på kampen Ang mods så er jeg som sagt litt usikker.. Har gjort meg opp noen tanker, det har jeg Så får vi se etterhvert.. Den største jobben blir nok å ikke bruke bilen hele tiden, samt og holde den i så bra stand som den er mtp vasking, polering og detaljer.. Første jeg tenker er egentlig å få renovert førerstolen på M-tech interiøret jeg har, slik at det blir 100% bra, og sette det inn.. Samt noen andre små mods som sikkert kommer ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Heheh, hatt den i over 3 år. Ikke skrevet noe om den noen steder at all. Har hatt en fin donorbil fra utlandet på den i tillegg, målet var å få en e30 med overhode alt utstyr som var mulig å få, nærmer meg nå. Alt er elektrisk, oppvarma Låser osv osv, Har aircondition i den også, sort sportskinn, pulverlakka sort innsug og toppdeksel, komplett simons eksos ++ Hehe.. Jeg kommer til å ha samme front som du har nå bare sorte de. Og leppa er rød, + blank sort catkiller. Bak har jeg sorte mhw. Den har også noen bbs hjul jeg kun har sett på en e30 i hele verden før. Vurderer sterkt å ta den med til bmwccn i sept, ellers er den iallefall helt klar til neste sesong! . Får ta en shoot sammen da! men alt i alt er nok din mer strøken. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Æsj, nå ble jeg uvell, å dette var en skikkelig unødvendig kommentar merker jeg Låser er vel elektrisk hos meg også. Aircondition er det vel værre med. Sportskinn - nope.. Har orginalt strøkent motorrom da.. Flett ny simons eksos som skal på etterhvert. Sorte DE har jeg også, men litt usikker om jeg skal bruke de. Det får tiden vise. Har vurdert helrøde lykter bak, men stresser ikke. Greit at noen har orginale også, siden alle andre ikke har det Spesielle BBS-hjul?? 4x100 da eller? CCN Hovedtreff.... 14-16 sept det? Hadde vært moro med en shoot ja! Tja, nå har jeg ikke sett bilen jeg skal kjøpe siden i fjor sommer, men det ryktes at den skal være i høvelig bra stand ja, noe som er grunn nok til at jeg kjøper den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Nydelig bil, på utvendig er den jo mer eller mindre perfekt allerede, selv om andre felger og litt senk ikke hadde ødelagt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Ccn er helga etter. 22 ellerno. Ang lyktene bak så har jeg prøvd helt røde og sorte mhw. Ingen tvil om at de sorte er helt perfekt på rød bil! Foran er det smakssak da, noen liker godt gule på de røde og . Mulig jeg går for det etterhvert! Blir gøy å se denne på treff. Elska motorrommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Aah.. Da skal jeg vekk Hmm, det må jeg sjekke ut..! Jaah, har vel både litt blankt, litt sort og litt gult liggende av lykter, så vi får se Har også noe annet stash liggende som ikke hvermannsen har! Motorommet kommer nok til å bli min største fiende og holde så rent og pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Ble helt uvel når jeg så tankene dine, så jeg bestilte nye med nye lokk.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå