Jørgen Lie Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Og vipperutene kan selges hit om du ikke skal bruke dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Hmfr... Var d itte d je tenkte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Touringskjørt? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Blir braa:-)) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Håper det! Er på tur hjem nå, så kanskje jeg får tatt ut bilen ila helga og satt på felger og funnet riktig høyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Vi gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Det hadde vært god greier! Det må du få til jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 ingen andre som skal slite med tight skjema a? syns alle er klare til sesongstart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Vi gleder oss! Kan vel ikke si annet enn at det gjør jeg også Har klødd bra i fingrene nå mens vi har vært laaangt vest for Scottland, uten dekning, nett og noe som helst som har med bil og gjøre Det hadde vært god greier! Det må du få til jørgen Jeg skal prøve så godt jeg kan, Mats ingen andre som skal slite med tight skjema a? syns alle er klare til sesongstart jeg I år, så har det faktisk BARE vært kos for min del! Jeg hadde nok prakk og stress i fjor, samt ingen sjans til og få med meg treff året før der igjen, så i år så synes jeg at det er fortjent med bare kosejobb og handling/montering Nå satte jeg jo vekk oppussing av felger, og de ble levert allerede i fjor. Ellers er bilen i grei forfatning, og det har kun vært montering av lykter bak, leppe foran, interiør og KW coilovers, samt godkjenning av dette som jeg har gjort Nå skal det hentes litt deler fra lakkering etterhvert som skal monteres, samt finne høyde på bil, og om jeg må ha spacere foran/ta vekk hjelpefjær for å oppnå det resultatet jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Dette blir bra! Skal du ha noe leppe av noe slag bakpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Tjæ tja tjo, vi får se... Har litt lyst på noe bak, men det må være anonymt. Gidder ikke rieger-stil, den er jeg over det skal dog sies at jeg har funnet et alternativ jeg tror jeg kanskje liker, men har ikke gått til innkjøp enda.. Så vi får se Håper det ikke blir langkveld på jobb i dag, slik at jeg kan få montert på OZ-hjula, og kanskje hentet delene som er lakkert Har lyst til å gjøre alt annet enn å vaske tanker om bord nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Fått montert hjul i dag, og hentet sideskjørt! Leppa får jeg i morgen. Her kan dere se hva jeg har gjort de to siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå