Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Vi gleder oss! :D

Kan vel ikke si annet enn at det gjør jeg også :) Har klødd bra i fingrene nå mens vi har vært laaangt vest for Scottland, uten dekning, nett og noe som helst som har med bil og gjøre :lol:

Det hadde vært god greier! Det må du få til jørgen :D

Jeg skal prøve så godt jeg kan, Mats :)

ingen andre som skal slite med tight skjema a? syns alle er klare til sesongstart jeg #-o

I år, så har det faktisk BARE vært kos for min del! Jeg hadde nok prakk og stress i fjor, samt ingen sjans til og få med meg treff året før der igjen, så i år så synes jeg at det er fortjent med bare kosejobb og handling/montering :)

Nå satte jeg jo vekk oppussing av felger, og de ble levert allerede i fjor.

Ellers er bilen i grei forfatning, og det har kun vært montering av lykter bak, leppe foran, interiør og KW coilovers, samt godkjenning av dette som jeg har gjort :) Nå skal det hentes litt deler fra lakkering etterhvert som skal monteres, samt finne høyde på bil, og om jeg må ha spacere foran/ta vekk hjelpefjær for å oppnå det resultatet jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Tjæ tja tjo, vi får se... Har litt lyst på noe bak, men det må være anonymt. Gidder ikke rieger-stil, den er jeg over :lol: det skal dog sies at jeg har funnet et alternativ jeg tror jeg kanskje liker, men har ikke gått til innkjøp enda.. Så vi får se :) Håper det ikke blir langkveld på jobb i dag, slik at jeg kan få montert på OZ-hjula, og kanskje hentet delene som er lakkert :) Har lyst til å gjøre alt annet enn å vaske tanker om bord nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...