e30 tic Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Fremme satt det pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Ser da ikke så hakkgale ut dette Fjern justeringa bak og brukt gummi mellomlegg fra pre face, mener de er litt tykkere en de fra facelift. "Høyden" forran var faktisk ikke så ekstrem som jeg hadde sett for meg, men du har vel noe mm å stille ned på enda vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Nå snakker vi! Den blei akkurat så feit som man håpa på, og litt til! Div småplukk blir jo bare kos før treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Første bildet var helt konge i mine øyne. Men, når jeg scrollet ned og så hvor mye strekk du hadde, og hvor mye felgen stakk ut.. Da endret jeg nok litt mening. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Første bildet var helt konge i mine øyne. Men, når jeg scrollet ned og så hvor mye strekk du hadde, og hvor mye felgen stakk ut.. Da endret jeg nok litt mening. Sorry. Enig, men det er nok jørgen lei av å høre hehe.. Skulle likt å sett disse strøkne hjulene på denne flotte bilen med hakket mindre kant bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 felgen kommer nåkk mer inn når det senkess mer (negativ camber) så det er vell ikke så mye å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Fremme satt det pent Ja, men de burde ikke vært breiere.. Kanskje det hadde gjort seg med 0,5" mindre kant der i stedet Ser da ikke så hakkgale ut dette Fjern justeringa bak og brukt gummi mellomlegg fra pre face, mener de er litt tykkere en de fra facelift. "Høyden" forran var faktisk ikke så ekstrem som jeg hadde sett for meg, men du har vel noe mm å stille ned på enda vell? Masse og stille på foran Nå snakker vi! Den blei akkurat så feit som man håpa på, og litt til! Div småplukk blir jo bare kos før treff Takk takk Ja, absolutt bare kos nå ! Første bildet var helt konge i mine øyne. Men, når jeg scrollet ned og så hvor mye strekk du hadde, og hvor mye felgen stakk ut.. Da endret jeg nok litt mening. Sorry. Hehe, jau Er nok enig i at det er heeeelt på grensen til overkill, men jah, slik blir det i år, så det blir opp til hver enkelt og like eller mislike Enig, men det er nok jørgen lei av å høre hehe.. Skulle likt å sett disse strøkne hjulene på denne flotte bilen med hakket mindre kant bak. Forberedet på at mange synes det er for mye, og det er helt greit Tja, da blir de jo slik som på den forrige E30`n Viktig og tøye grensene litt, og nå vet jeg at dette er absolutt max som jeg vil ha i bredde og strekk i alle fall. Men i fare gor å gjenta meg selv for tusende gang kjører jeg fortsatt så voldsom strekk for å unngå subbing og rassering av dekk/buer. Har ikke subbet en eneste gang enda, selv med folk bak i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Steikanes nydelig!! har ikke mer å si om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Veldig riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Dette får meg til å smile, får meg til å glede meg enda mer til dagen jeg gjenforenes med min E30 etter lange vinteren. Du har et stykk nydelig E30! Småplukk vil vell alltid eksistere, som du sa: ''Man blir aldri helt ferdig med disse bilene'' Applaus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Veldig riktig! Steikanes nydelig!! har ikke mer å si om det. Tusen takk begge to! Dette får meg til å smile, får meg til å glede meg enda mer til dagen jeg gjenforenes med min E30 etter lange vinteren. Du har et stykk nydelig E30! Småplukk vil vell alltid eksistere, som du sa: ''Man blir aldri helt ferdig med disse bilene'' Applaus! Skal love deg at smiley her har vært bredt i dag! Herlig og få den komplett nå, og med alle deler montert.! Har straks kjørt 100mil siden jeg kjøpte den nå, men frykter det kommer til og bli noe mere i år Er bare og glede seg! Ja, det vil nok det. Men siden dette er en hobby og ikke minst en lidenskap, så er det også kjekt og gjøre noe for at den blir eeenda bedre Litt frem i tid så tenker jeg helakkering, for lakken er nok ikke heeelt 110% en del plasser. Det vises jo godt nå som jeg har montert på nylakkerte deler, og blir et lite irritasjonsmoment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 15, 2013 Share Skrevet April 15, 2013 Veldig riktig! Steikanes nydelig!! har ikke mer å si om det. Tusen takk begge to! Dette får meg til å smile, får meg til å glede meg enda mer til dagen jeg gjenforenes med min E30 etter lange vinteren. Du har et stykk nydelig E30! Småplukk vil vell alltid eksistere, som du sa: ''Man blir aldri helt ferdig med disse bilene'' Applaus! Skal love deg at smiley her har vært bredt i dag! Herlig og få den komplett nå, og med alle deler montert.! Har straks kjørt 100mil siden jeg kjøpte den nå, men frykter det kommer til og bli noe mere i år Er bare og glede seg! Ja, det vil nok det. Men siden dette er en hobby og ikke minst en lidenskap, så er det også kjekt og gjøre noe for at den blir eeenda bedre Litt frem i tid så tenker jeg helakkering, for lakken er nok ikke heeelt 110% en del plasser. Det vises jo godt nå som jeg har montert på nylakkerte deler, og blir et lite irritasjonsmoment Kan jeg tenke meg! Ja denne må du nyte til det fulleste, og fri må du få deg til e30meet! Lakk er noe herk spør du meg, kunne ikke dem bare vært nylakkert og skinnende hele livet haha nei blir for mye drømming nå, natta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Fargen på sentrene ble ihvertfall slik som jeg håpet på, skikkelig konge:) nå som du har lakkert leppe og skjørt, skulle du vel tatt den siste sorte delen, nederst på bakplata også, kanskje en del av planene ? Likte bildene jeg Tommis, hvorfor skal preface gummien være anderledes? sjekker dele nr nå Edit: Nedre gummien fåes i 5mm, 7,5mm og 10mm. Brukt fra e30 og tom e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Trenger vel ikke skrive hva jeg mener engang.. Må ta en dagstur til Smøla snart tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå