Soleim Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Wet in my pant Fy, dette ble nydelig! Var vel ikke du som lå forran meg på Aure i dag? På tur retning Kristiansund. Var noe kjent med regnr, da jeg senest så 525´n inne på forumet her igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 ''The everydaylife of a lowrider'' Noe slikt ja Wet in my pant Fy, dette ble nydelig! Var vel ikke du som lå forran meg på Aure i dag? På tur retning Kristiansund. Var noe kjent med regnr, da jeg senest så 525´n inne på forumet her igår Takk takk! Mjoo, så en nydelig E60 da jeg kom opp fra Aure sentrum da den svingte inn på Best.. Så fikk jeg se den i speilet etterpå, svingte av til høyre før Foldfjorden? Var deg det da? Trodde det kanskje var hr.Ås, høre Aljosa sa han hadde handla E60 Blinka jo til og med med nødblinkersn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 ''The everydaylife of a lowrider'' Noe slikt ja Wet in my pant Fy, dette ble nydelig! Var vel ikke du som lå forran meg på Aure i dag? På tur retning Kristiansund. Var noe kjent med regnr, da jeg senest så 525´n inne på forumet her igår Takk takk! Mjoo, så en nydelig E60 da jeg kom opp fra Aure sentrum da den svingte inn på Best.. Så fikk jeg se den i speilet etterpå, svingte av til høyre før Foldfjorden? Var deg det da? Trodde det kanskje var hr.Ås, høre Aljosa sa han hadde handla E60 Blinka jo til og med med nødblinkersn Var nok meg det ja. Stemmer at han har det! Forskjellen på bilene er vel fargen og noen småmodifikasjoner jeg har tatt på min. Kanskje litt vanskelig å se fargeforskjellen på avstand Forøvrig en pen bil han har kjøpt. Godt utstyrt og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Ali sa aldri farge, så jeg tok bare en sjans hehe.. Ser i alle fall smashing ut din! Husker jeg sa til frøkna at d kom en rå E60 innom Best! Trodde ikke han kom til å kjøpe BMW! Har jo alltid elsket den stakkars passaten sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Ali sa aldri farge, så jeg tok bare en sjans hehe.. Ser i alle fall smashing ut din! Husker jeg sa til frøkna at d kom en rå E60 innom Best! Trodde ikke han kom til å kjøpe BMW! Har jo alltid elsket den stakkars passaten sin Hehe, skjønner Tusen takk for det! Den er vel så og si klar for sommeren. Polering som gjenstår Hahah, tror passaten har blitt sliten, og vel så det . Fornuften kom frem, og det ble handlet BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Bare kos igjen da Hehe, ja, men du verden så bra den passaten alltid har vært Kvikk og grådig på diesel Spørs om det ikke har kommet et snev av fornuft ja! Noen fra Aure som skal nedover til Ålesund 1.mai på BMW CCN-treff da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Bare kos igjen da Hehe, ja, men du verden så bra den passaten alltid har vært Kvikk og grådig på diesel Spørs om det ikke har kommet et snev av fornuft ja! Noen fra Aure som skal nedover til Ålesund 1.mai på BMW CCN-treff da? Hm, det er jeg litt usikker på! Fikk selv en mail om treffet her for ikke så lenge siden. Litt usikker om det passer mtp på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 1.mai er jo raudag, så da har nå dem fleste fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 1.mai er jo raudag, så da har nå dem fleste fri Tror ikke jobben bryr seg så hardt om raudager, da det er mobilisering offshore på gang menmen! Kjedelig å dra alene kun fra Aure og, men får se Kan isåfall gi en lyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Skjønner Føler det begynner og ligne noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Perfekt, Perfekt og atter Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 WIN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Faen så rått !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Perfekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Ligner på e30 dette ja, jørgen, flink du ! neida, flottflott:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå