Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

''The everydaylife of a lowrider'' 8)

Noe slikt ja ;)

Wet in my pant :shock: Fy, dette ble nydelig!

Var vel ikke du som lå forran meg på Aure i dag? På tur retning Kristiansund.

Var noe kjent med regnr, da jeg senest så 525´n inne på forumet her igår :wink:

Takk takk! :) Mjoo, så en nydelig E60 da jeg kom opp fra Aure sentrum da den svingte inn på Best.. Så fikk jeg se den i speilet etterpå, svingte av til høyre før Foldfjorden? Var deg det da? Trodde det kanskje var hr.Ås, høre Aljosa sa han hadde handla E60 :) Blinka jo til og med med nødblinkersn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''The everydaylife of a lowrider'' 8)

Noe slikt ja ;)

Wet in my pant :shock: Fy, dette ble nydelig!

Var vel ikke du som lå forran meg på Aure i dag? På tur retning Kristiansund.

Var noe kjent med regnr, da jeg senest så 525´n inne på forumet her igår :wink:

Takk takk! :) Mjoo, så en nydelig E60 da jeg kom opp fra Aure sentrum da den svingte inn på Best.. Så fikk jeg se den i speilet etterpå, svingte av til høyre før Foldfjorden? Var deg det da? Trodde det kanskje var hr.Ås, høre Aljosa sa han hadde handla E60 :) Blinka jo til og med med nødblinkersn ;)

Var nok meg det ja. Stemmer at han har det! Forskjellen på bilene er vel fargen og noen småmodifikasjoner jeg har tatt på min. Kanskje litt vanskelig å se fargeforskjellen på avstand ;)

Forøvrig en pen bil han har kjøpt. Godt utstyrt og 8):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ali sa aldri farge, så jeg tok bare en sjans ;) hehe.. Ser i alle fall smashing ut din! :) Husker jeg sa til frøkna at d kom en rå E60 innom Best!

Trodde ikke han kom til å kjøpe BMW! Har jo alltid elsket den stakkars passaten sin :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ali sa aldri farge, så jeg tok bare en sjans ;) hehe.. Ser i alle fall smashing ut din! :) Husker jeg sa til frøkna at d kom en rå E60 innom Best!

Trodde ikke han kom til å kjøpe BMW! Har jo alltid elsket den stakkars passaten sin :lol:

Hehe, skjønner ;) Tusen takk for det! Den er vel så og si klar for sommeren. Polering som gjenstår :)

Hahah, tror passaten har blitt sliten, og vel så det :lol: . Fornuften kom frem, og det ble handlet BMW 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kos igjen da :)

Hehe, ja, men du verden så bra den passaten alltid har vært ;) Kvikk og grådig på diesel :lol:

Spørs om det ikke har kommet et snev av fornuft ja!

Noen fra Aure som skal nedover til Ålesund 1.mai på BMW CCN-treff da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kos igjen da :)

Hehe, ja, men du verden så bra den passaten alltid har vært ;) Kvikk og grådig på diesel :lol:

Spørs om det ikke har kommet et snev av fornuft ja!

Noen fra Aure som skal nedover til Ålesund 1.mai på BMW CCN-treff da?

Hm, det er jeg litt usikker på! Fikk selv en mail om treffet her for ikke så lenge siden. Litt usikker om det passer mtp på jobb :roll::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.mai er jo raudag, så da har nå dem fleste fri :)

Tror ikke jobben bryr seg så hardt om raudager, da det er mobilisering offshore på gang :lol: menmen! Kjedelig å dra alene kun fra Aure og, men får se ;) Kan isåfall gi en lyd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...