Henrik... Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Nydelig bilde av nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Stilig bilde!! Får lyst å lære mer om foto selv når en ser hvor bra det kan bli!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Takk takk Ja, bare å handle utstyr, Jås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Hehe,som om jeg ikke har nok å bruke tid og penger på?.. Nei,tror andre får ta seg av fotografering...kunne tenkt meg noen tøffere bilder av e21`en da,så håper anledningen byr seg en gang til at en "proff" kan ta noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Hehe, regner med du har det Det må da vel kunne fikses? Er vel noen på Sunnmøre som kan ta? Om ikke får du invitere meg, om det er proft nok ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 stemmer for at du kan ta deg en tur til Sunnmøre jeg Jørgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Fy fader for en strøken bmw! *Tommel opp* (skulle ønske ix'n min var like strøken ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Hehe, regner med du har det Det må da vel kunne fikses? Er vel noen på Sunnmøre som kan ta? Om ikke får du invitere meg, om det er proft nok ;p Enig med Eystein,du er herved invitert...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Vi får se om det passer slik nærmere høsten Nå er det litt jobb (hatt 9 uker fri, så d må vel tåles), samt en tur utenlands som står på tapetet når augusten kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Kommer du til treffet på lørdag i surnadal, Jørgen? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Ser ut som jeg drar på sjøen før helga, men godt mulig at E30`n dukker opp om jeg får ordnet med en sjåfør jeg vet kan ta den dit og hjem igjen og parkere den i samme tilstand som da den dro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Du får få madammen til å kjøre da vettu:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Aah.. hadde vært morro å sett den live igjenn! Hehe, får håpe den kommer hjen i samme stand ja Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Du får få madammen til å kjøre da vettu:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Hehe, hadde vel blitt offentlig flaggdag om hun hadde gidda å kjørt den til et biltreff Aah.. hadde vært morro å sett den live igjenn! Hehe, får håpe den kommer hjen i samme stand ja Du har spotta den før? Jaa, er vel bare to stk som har kjørt den etter at jeg kjøpte den og gjorde alt med senk og felg, så håper litt på at den ene av de to kan ta den med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Jepp, sto å sikla på gs treffet Får håpe di kan det! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå