Larsinnj Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Ser ut som jeg drar på sjøen før helga, men godt mulig at E30`n dukker opp om jeg får ordnet med en sjåfør jeg vet kan ta den dit og hjem igjen og parkere den i samme tilstand som da den dro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 .....hvis ikke henter du den Larsinnj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Har du fjern juteringa bak?, min er skrudd i bunn bak nå (se bilde på snapshot of the day eller tråden:-) men den er liksom ikke noe lav, hjelper for håpentligvis endel å ta vekk helenjusteringa:-), og space masse så hjula kommer ut:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 obligatorisk det tommy, husk jørgen har facelift da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Ja er vell en del lavere buer på facelift:-), ser det på den touringen jeg hadde er helt tight i buene ned 60mm senkefjærer og 10x17 brockene Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Har ikke fjernet justeringene helt. Siste ringen er der for å få fjæra til å holde seg på plass Men som sagt, har facelift, så skal mindre til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 .....hvis ikke henter du den Larsinnj? Hadde vært kult det, men tror ikke jeg tørr det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Er det noen her som skal til Surnadalen i det heletatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Tror en gjeng fra Smøla skal vei i alle fall Bruker som regel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Jørgen, eg har aldri hatt en ereksjon pga av en bil, før no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Jørgen, eg har aldri hatt en ereksjon pga av en bil, før no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Kommer du til treffet på lørdag i surnadal, Jørgen? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Da blir det tur til Surnadal i morgen ja Madde har dusja og ordna seg i dag, så hun håper på oppholds og pent vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Hvilken vei kjører dere? Og når ca kjører dere gjennom Halsa? Edit: er meldt opphold til litt uti treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 når e d du fer da Eivind? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Need maor pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå