Jørgen Lie Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Tar 09.10 fra Smøla, og neste fra arasvikja lurer på om den fikk 10.10 elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Godkjenjt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 3, 2013 Share Skrevet August 3, 2013 Grattis med nokk en pokal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2013 Forfatter Share Skrevet August 3, 2013 Da ble det en tur til Surnadal i dag på NGK sitt gatebiltreff. Fikk pokal for fineste hjul Verbal pokal går til 635csi som har pusset opp hjula til meg:))Tok ingen bilder av bilen på treffet, så her kommer to som vi tok på tur hjem. Ikke jeg som har tatt de dog, siden jeg kjører E30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Tøffe bilder, og grattis med pokal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Gratulerer med pokal mister, vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Ja slenger meg på her Jørgen,tøffe bilder av en rå bil! Og grattis med ny pokal!... blir en kjempesesong dette gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Må være digg når bilen bare funker og håver inn pokaler Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Tusen takk karer! Helt rå sesong.. Sagt d før og sier d igjen, har aldri drømt om dette, i det heletatt!! Sykt morsomt At jeg i går vant pokal for hjul blant 80-90 biler av forskjellige merker var også morsomt:) Og nok en gang vil jeg si at jeg setter pris på jobben som 635csi har gjort på felgene, samt lakkereren vår som lakkerte sentrene strøkent og prikkfritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Hyggelig å sitte på flyet hjem fra ferie og lese dette Jørgen Vel fortjent pokal, selv om det var mye annet flott der også. 22" kromhjul f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Du kjørte vel tilfeldig hvis ikke gjennom bamble på E18 i dag vel? Bilen din er forøvrig heelt nydelig! Skulle gjerne hatt denne bilen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Hyggelig å sitte på flyet hjem fra ferie og lese dette Jørgen Vel fortjent pokal, selv om det var mye annet flott der også. 22" kromhjul f.eks Hehe, luksusfly?? Jah, synd den E38`n med chrome-teip og 22" chromehjul ikke vant noe altså.. Herre min, snakker seg om voldtekt av bil!! Fysj..!! Du kjørte vel tilfeldig hvis ikke gjennom bamble på E18 i dag vel?Bilen din er forøvrig heelt nydelig! Skulle gjerne hatt denne bilen selv Niks, frøkna står innlåst i en garasje, og der har hun vært nesten hele helga, sett bort fra en luftetur i går Hjertelig takk! Tjaa, alt er jo til salgs, men du bør ha vunnet mere enn 4+1 i lotto i alle fall Mange som spør om salg i ny og ne, men bruker å si at prisen må være ufordragelig høy for at jeg i det heletatt skal vurdere å selge pr dags dato, for da slipper jeg å selge. Men hvem vet, en dag kan det jo skje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Niks, frøkna står innlåst i en garasje, og der har hun vært nesten hele helga, sett bort fra en luftetur i går Hjertelig takk! Tjaa, alt er jo til salgs, men du bør ha vunnet mere enn 4+1 i lotto i alle fall Mange som spør om salg i ny og ne, men bruker å si at prisen må være ufordragelig høy for at jeg i det heletatt skal vurdere å selge pr dags dato, for da slipper jeg å selge. Men hvem vet, en dag kan det jo skje:) Stemmer, det lå en lav, bred og rød E30 bak meg ser du! Kunne likne på din! Hehe, så får meg ett sånt svar ja! Er bare lærling jeg, så å kjøpe en sånn bil nå er vel bare galskap! Måtte jo hatt den i tillegg til min BMW! Men er helt klart en av mine favoritt biler her på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Aha. Ja, bruker å gi slike svar når jeg ikke har lyst til å selge noe Hjertelig takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå