Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Da ble det en tur til Surnadal i dag på NGK sitt gatebiltreff. Fikk pokal for fineste hjul :cool:

Verbal pokal går til 635csi som har pusset opp hjula til meg:))

Tok ingen bilder av bilen på treffet, så her kommer to som vi tok på tur hjem. Ikke jeg som har tatt de dog, siden jeg kjører E30`n ;)

2qucf95bt7ns7t1mcwcg.jpg

cq5cmgopbm5htkm5nnj7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk karer! Helt rå sesong.. Sagt d før og sier d igjen, har aldri drømt om dette, i det heletatt!! Sykt morsomt :) At jeg i går vant pokal for hjul blant 80-90 biler av forskjellige merker var også morsomt:) Og nok en gang vil jeg si at jeg setter pris på jobben som 635csi har gjort på felgene, samt lakkereren vår som lakkerte sentrene strøkent og prikkfritt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å sitte på flyet hjem fra ferie og lese dette Jørgen :)

Vel fortjent pokal, selv om det var mye annet flott der også. 22" kromhjul f.eks :P

Hehe, luksusfly??

Jah, synd den E38`n med chrome-teip og 22" chromehjul ikke vant noe altså.. Herre min, snakker seg om voldtekt av bil!! Fysj..!!

Du kjørte vel tilfeldig hvis ikke gjennom bamble på E18 i dag vel?:)

Bilen din er forøvrig heelt nydelig! Skulle gjerne hatt denne bilen selv :-)

Niks, frøkna står innlåst i en garasje, og der har hun vært nesten hele helga, sett bort fra en luftetur i går :)

Hjertelig takk!:) Tjaa, alt er jo til salgs, men du bør ha vunnet mere enn 4+1 i lotto i alle fall ;) Mange som spør om salg i ny og ne, men bruker å si at prisen må være ufordragelig høy for at jeg i det heletatt skal vurdere å selge pr dags dato, for da slipper jeg å selge.;) Men hvem vet, en dag kan det jo skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, frøkna står innlåst i en garasje, og der har hun vært nesten hele helga, sett bort fra en luftetur i går :)

Hjertelig takk!:) Tjaa, alt er jo til salgs, men du bør ha vunnet mere enn 4+1 i lotto i alle fall ;) Mange som spør om salg i ny og ne, men bruker å si at prisen må være ufordragelig høy for at jeg i det heletatt skal vurdere å selge pr dags dato, for da slipper jeg å selge.;) Men hvem vet, en dag kan det jo skje:)

Stemmer, det lå en lav, bred og rød E30 bak meg ser du! Kunne likne på din!:)

Hehe, så får meg ett sånt svar ja!:) Er bare lærling jeg, så å kjøpe en sånn bil nå er vel bare galskap! Måtte jo hatt den i tillegg til min BMW! Men er helt klart en av mine favoritt biler her på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...