Eystein Ose Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 fy satan! Ble en helt ny bil allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 So much win! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Nå snakker vi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Utrolig bra Jørgen Stikker bortom en tur etterpå Kom seg ja Jepps, bare å stikke innom! Se der ja! Greit nok dette? Fett jørgen! Denne havna i riktig hender! Takker Ikke mye som skal til for å lage en stor forandring! Neida, en tur i låven, og noen timer på bukk, så VIPS, helt annen bil So much win! Thank`s fy satan! Ble en helt ny bil allerede! Ble litt forandringer ja Nå snakker vi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Se der ja! Greit nok dette? Ja, det vil jeg absolutt påstå! Vel en verdig erstatter for den gamle vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 faaaen, nå tok du lyskomboen jeg har på min! hehe.. ble nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Du har jo aldri publisert det, så det telles ikke Ble fornøyd ja! Noen detaljer igjen nå, så er den OK utseendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hehe, det kommer, det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Fantastisk !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Damn.. At så lite kan gjøre så mye... Ble rå no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Det ble helt rått! fann angrer litt på at jeg ikke lakka min rød! -,-" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 ble sykt mye bedre nå, blir enda bedre uten den rieger leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Er det "BBS rs" fra Bm autosport i 8,5x17 og 10x17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Hehe, det kommer, det kommer! Ja, jeg gleder meg! Fantastisk !!! Hjertelig takk! Damn.. At så lite kan gjøre så mye... Ble rå no Senk og felger er halve bilen, det har jeg alltid sagt Syns den ble løftet et par hakk ja! Det ble helt rått! fann angrer litt på at jeg ikke lakka min rød! -,-" Takker! nydelig bil Takktakk! ble sykt mye bedre nå, blir enda bedre uten den rieger leppa Bra folket liker det! Rieger-leppa ryker nok i morgen om alt går etter planen Er det "BBS rs" fra Bm autosport i 8,5x17 og 10x17? Nei, det er ESM 002, men ja, i 8,5-10x17" ja.. Får holde dette til OZ`ene er pusset opp, slik at det blir 3-delte hjul på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå