Gå til innhold

Min 318is Class II Limited Edition.


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jo selge festene til Frontspoiler, til en grei pris til meg så har du litt mere til leiligheten. Er mye man trenger eller turbo motor fra Azeton :applause::)

Haha, skal nok klare å få finansiert det meste her uten å måtte ty til delesalg :P Du kan jo kjøpe de nye hos Koed istedet? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo selge festene til Frontspoiler, til en grei pris til meg så har du litt mere til leiligheten. Er mye man trenger eller turbo motor fra Azeton :applause::)

Haha, skal nok klare å få finansiert det meste her uten å måtte ty til delesalg :P Du kan jo kjøpe de nye hos Koed istedet? ;-)

Ja har sett nå, at hvis man legger inn delenummer på tinga, så kommer dem opp. Så regner med dem har det da, men har aventa litt på grunn av prisen :) Men skal man ha noe ordentlig, så må man bare betale hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Flotte greier, fin E36 :) Nye skilt og sommerfelger blir bra. Har du fortsatt dampvaskeren vår? Kjøpte du splitterne originalt?

Ja har den stående her i boden. Har lenge tenkt å svinge innom deg med den, men det har liksom gått litt i glemmeboken. Kan ta den med i morgen?

Splitterne er ebay vare, men overraskende bra kvalitet. koster 1/5 av originalprisen så føler de er verdt d. Hadde de på min forrige E36 opprinnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var nye sommerhjul på plass :-) Ble originale Sunflower felger med Dunlop dekk :-) Har ikke rukket å vaske de skikkelig enda, men det blir :-) Står 7,5 hele veien rundt nå, men har 8,5 som skal på bak :-)

tc1xbgg7nd0a71ha3tkk.jpg

rnn8zz3fshrq893p3obn.jpg

h3q7ms656sgxuas65kc0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal nok litt ned, men er redd for å senke for mye siden class II leppa skal på foran, men håper den tåler 30mm senk. Tenker kanskje å montere eibach 30/30. Redd den skal bli lavere bak da, men ut i fra bilder jeg har sett her inne ser det riktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eibach prokit 30mm foran og bak på min tidligere e36 touring (318is). Hadde også gt splitterne på m fangeren. Var aldri noe problem med høyden, perfekt å kjøre med. Høyden var bra også, både foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er to bilder av class II frontspoileren i ut-trekt posisjon.

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Neida, alt kan kjøpes nytt ennå fra BMW, bare bruk ETK og søk med ditt chassinr så ligger det

under "vehicle trim" sammen med framfanger uten spoiler.

0.png

Våryr som jeg er så bestilte jeg denne i dag :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har holdt på en del med bilen i det siste, men ikke med så spennende arbeid. Dynamoen røyk for et par helger siden, så måtte bytte den. Fant en oljelekkasje i bakkant av motor, så ble bestilt nytt pakningssett til den.Har i helgen tatt ut motor og begynt å vaske ren motor og gir med kost og tannbørste. Skal bytte og shine alt så det blir tett og fint :-) Fant ut at begge motorfester var gåen når jeg løftet ut motor, så pakke nr 3 på 10 dager ble bestilt fra Koed i kveld :whistle:

I tillegg har jeg kjøpt meg et lekeprosjekt for sommeren, nemlig pickup, men ser ikke ut til at jeg får gjort så mye på den før jeg har e36'n tilbake i kjørbar stand :P Må si jeg koser meg litt når jeg sitter og vasker og shiner og lar ting ta den tiden det tar. Skal bli godt å vite at alt er i topp stand etterpå :-)

Har begynt å rydde meg ny skruplass. Er et gammelt fjøs, men det er ihvertfall god plass, betonggulv som er lett å spyle og plass til det jeg trenger :-)

x21obox8k3e5q8m6pqqw.jpg

Passer på å bruke verktøy som hører hjemme ved fjøsmekk, nemlig spett og slegge!

jn9ouv71c07fv2vse7hn.jpg

Motor og gir på vei ut :-)

988boghlq9okq2vbgj43.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatte litt i dag med å fjerne toppdeksel og regreim deksel for vask og bytte av pakninger og simmeringer. Håper det blir rent, pent og tett etterhvert nå :-)

Synes det ser greit ut mtp. at motoren har gått over 320 000km :)

gihuqndhon85nobcsauf.jpg

Halvveis vasket. Satser på at det blir bra til slutt :-)

a3i6wdnjk6n7fsrpyw7c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er motor på plass igjen og leppa montert :-) Ble noe voldsom, så har lyst til å prøve å få montert den halvveis ut eller noe. Får se :-)

Kameraet mitt var tomt for strøm så ble bare et dårlig mobilbilde :/

e3vrci1v5ybdvbc7ih7e.jpg

up9o7twbpz59r0x8wkot.jpg

Fin utsikt fra balkongen min :D

5mmum17zigzscjadfgsp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...