Benni Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hei, har en 2004mod 330ci som har gått 150000km nå. Har lyst på mere drag og da tenkte jeg på kompressor. Noen her som har erfaring med det? Og som veit en sånn ca pris? hvor mye effekt vil det gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 http://www.esstuning.com/products/M54B2 ... 2%29-.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benni Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Dette må vurderes ja! må jeg gjøre noen andre endringer med bilen? eller er det som sitter originalt på bilen bra nok til og tåle en kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Alt du trenger er med i kitet fra ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benni Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ok:) Har du testet det selv? veit du om det er vanskelig og montere? jeg er ingen mekaniker så litt usikker på om jeg klarer det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Har ikke testet det nye settet med twinscrew presse, men har selv settet de leverte før (sentrifugal presse) på min 530i. Hvor vanskelig det er å montere varierer veldig på hvor mye skruing du har gjort før, og hva du kan. Det er ikke kjempevanskelig å montere, og det følger med detaljert monteringsanvisning. ESS kan også montere for deg, usikker på hvor mye de skal ha for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benni Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 ja ok. veit du hvor mye mer effekt du fikk ut av det? ( tipper du merket grei forskjell?) og kompressor er vel den beste måten for tuning? jeg er rimelig blank når det kommer til og skru! men har vel noen venner som fikser det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benni Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 http://www.esstuning.com/products/M54B3 ... S1%29.html Dette er vel den riktige jeg skal ha? den linken du viste meg var vel ment for 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 På min bil er det oppgitt til 330hk, merkes GODT Kompressor er den enkleste og mest holdbare måten å få grei effekt ut av bmw seksere. ESS selger kun produkter som er testa over lengre tid og de vet fungerer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 http://www.esstuning.com/products/M54B30-Twin-Screw-Stage-1-%28TS1%29.htmlDette er vel den riktige jeg skal ha? den linken du viste meg var vel ment for 320? Hups, jeg leste 320 istedenfor 330.. Men ja du skal ha enten den du linker til (TS1 uten intercooler) eller den her: http://www.esstuning.com/products/M54B3 ... S2%29.html TS2 med cooler og litt mer effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benni Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Så gøy:D så det vil si ca 100hk økning det da:) Man må jo nesten bare ha en kompressor i bilen:P ja, var det jeg regnet med at var det beste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benni Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Fort gjort:P Men kan jeg kjøre med original girkasse og clutch osv med TS2 og? Takk for svar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Fort gjort:P Men kan jeg kjøre med original girkasse og clutch osv med TS2 og? Takk for svar forresten Alt klarer effekten bortsett fra clutchen. Originalclutch går helt fint om du ikke kjører stygt og f.eks clutchsparker ut bilen o.l Skal du kjøre hardt er forsterket clutch anbefalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benni Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ok:) Tusen takk for svar! mye klokere nå må nok ha meg ny clutch uansett nå:/ den tar ikke føre pedalen er helt ute nå så. veit du pris på noe sånt mens vi er i gang:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Ring ESS og be om samlet tilbud for hele jobben du De vet nøyaktig hva du skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå