Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man legger mye fortere merke til om en bil mangler skilt bak enn foran. At fotobokser ikke ser deg vil jeg ikke anse som et problem. :) Om du i tillegg anmelder dette og har en kopi av anmeldelsen med deg i bilen, tviler jeg på at du vil få noe trøbbel.

Skrevet

Gjør som følger tror jeg: Stikker til snille onkel Politi i morgen tidlig med anmeldelsen og spør rett ut om jeg MÅ la bilen stå eller om jeg kan kjøre.

Å gjøre så "kriminelt" som å kjøre uten skilt (evt kjøre 2 kilometer for fort i 100 sone i pent vær uten noen biler i nærheten på 4-felts motorvei) er vel verre enn noe annet man kan gjøre antar jeg, så jeg gidder ikke risikere noe.

Oppdaget det ikke før jeg parkert igjen i stad etter 13 mil kjøring...

Skrevet

Da var det meldt hvertfall... Spørsmål til: Leveres det gamle skiltet inn samtidig med at jeg drar til trafikkstasjon for bestilling eller leveres det inn når jeg henter nye?

Skrevet

Dersom dette skjer med andre:

De har et lager med skilt på trafikkstasjonen for de som har tapt/blitt frastjålet skilt. Det er derfor bare å levere inn anmeldelse stemplet av politiet, vognkort del 2 og skilt (om det skulle være noen igjen). Da får man nye skilt med engang.

Jeg tok t-bane opp men kunne bare hente bilen så skulle hun ordne det. Slapp til og med å trekke kølapp når jeg kom tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...