ESS-E39 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Legger ut noen bilder av min nåværende bil som forøvrig er til salgs Det er en 523ia med ettermontert presse fra ESS, montert av K-Auto i vestfold. Den har rulla 264k, noe som absolutt ikke merkes på motor eller understell.. Påkostet masse i det siste, bl.a: -Hella a-eyes -Coilovers i vognkort -Relativt nye bremseskiver med klosser -Vortech V2 kompressor -M front -M hekk spoiler -M bakfanger -Ac replika 19" ny gummi -M5 e60 replika 19" bra vinterdekk -Ny servobeholder -Byttet olje + filter Castrol -Ny servo olje Castrol -Led baklys -Lakkert panser, skermene, to dører Ellers, veldig lite rust, deilig å kjøre og ikke for stiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Flott bil! Aut eller man kasse? Personlig ikke noe fan av svarte speil på en sånn bil men... Hvordan ser det ut innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Forresten, hva er bredde og innpress på bakfelgene dine? Venter på mine tilbake fra dreing som er 11*18, så håper det passer...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESS-E39 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ikke noe fan av det selv, så derfor er nye m speil bestillt og på vei fra statene Men innpresset er jeg usikker på. Bredden er 8,5 foran, 9.5 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Nydelig Blir flott med nye speil! Mye riktig gjort med denne. Hvilken effekt har du med ESS på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Fikk opplyst at det settet jeg har på min skulle gi 230hk. Vet ikke om dette er det samme, men ser likt ut på øyet ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESS-E39 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Nydelig Blir flott med nye speil! Mye riktig gjort med denne. Hvilken effekt har du med ESS på denne? Litt usikker på effekt, men kan tippe rundt 250 hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESS-E39 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Fikk opplyst at det settet jeg har på min skulle gi 230hk. Vet ikke om dette er det samme, men ser likt ut på øyet ihvertfall.. Ok, du har samme presse også? V2? Jeg har også litt større dyser, programmert hjernen og større eksos.. Uten å vite hvor mye dette gir, men du har sikkert rett 230-250 hk.. Går greit hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Samme deler som er byttet på min, foruten eksosen. Men ser at vi har forskjellige kompressorer. De på ess fortalte at maks ladetrykk på disse alumotorene ble satt til 0.45 bar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESS-E39 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Ser ikke helt like ut nei, annen utforming på snilehuset og ladehjulet lengre ned. Samme deler som er byttet på min, foruten eksosen. Men ser at vi har forskjellige kompressorer.De på ess fortalte at maks ladetrykk på disse alumotorene ble satt til 0.45 bar... [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Pen bil! Lurer litt på om tomgangsmotoren din henter luft på sugesiden eller trykksiden til kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Kul bil! Tror ess kittet ditt er gen2. Samme som jeg hadde i z3n hvertfall.. Fungerer knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå