Gå til innhold

E39 523i ESS


ESS-E39
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av min nåværende bil som forøvrig er til salgs :)

Det er en 523ia med ettermontert presse fra ESS, montert av K-Auto i vestfold.

Den har rulla 264k, noe som absolutt ikke merkes på motor eller understell..

Påkostet masse i det siste, bl.a:

-Hella a-eyes

-Coilovers i vognkort

-Relativt nye bremseskiver med klosser

-Vortech V2 kompressor

-M front

-M hekk spoiler

-M bakfanger

-Ac replika 19" ny gummi

-M5 e60 replika 19" bra vinterdekk

-Ny servobeholder

-Byttet olje + filter Castrol

-Ny servo olje Castrol

-Led baklys

-Lakkert panser, skermene, to dører

Ellers, veldig lite rust, deilig å kjøre og ikke for stiv.

a8to8ofq90s4jwop9k72.jpg

2fvn9z6mujtz678hzezb.jpg

2x7pbo0v5ywffn5cveq0.jpg

ieg3rspvr6zdjppyz9c7.jpg

5vixc6zocl7fonj703fn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opplyst at det settet jeg har på min skulle gi 230hk. Vet ikke om dette er det samme, men ser likt ut på øyet ihvertfall..

Ok, du har samme presse også? V2?

Jeg har også litt større dyser, programmert hjernen og større eksos.. Uten å vite hvor mye dette gir, men du har sikkert rett :) 230-250 hk.. Går greit hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt like ut nei, annen utforming på snilehuset og ladehjulet lengre ned.

Samme deler som er byttet på min, foruten eksosen. Men ser at vi har forskjellige kompressorer.

De på ess fortalte at maks ladetrykk på disse alumotorene ble satt til 0.45 bar...

[ Bilde ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...