Jump to content

M52B25TU med M54B30 innsug. KORRIGERING


Recommended Posts

Posted

Har brukt flere timer på å Google meg fram til trim av M52B25TU med 170hk (323 i E46) med tanke på skifte av innsug.

Kan noen med sikkerhet si hvordan dette er?

Det er forslag på å montere innsug av M54B30. Er det merkbar økning?

Vennligst ikke skriv inn hvis du ikke er sikker.

Det ligger store mengder info som må være feil fordi de er veldig motstridende.

Inviterer kloke hoder til en tråd som ikke har motstridende info ang temaet.

Posted

Du må bruke innsuget fra M54 motoren ja, men du må også lage en "adapterplate" siden innfestingen er forskjellig. Dette ifølge ESS som har gjort dette endel ganger ifbm. kompressor kit.

Posted
Ja, det var her de nevnte det måtte en adapterplate.

Skjønner den, men det er også nevnt annet gasspjeld? Mere ombygging?

Posted

Nei, jeg forsto det slik at du bruker det orginale gasspjeldet. Men at du må adapterplate for at M54 innsuget skal "bolte" mot M52TU gasspjeldet. M54 motoren har DBW(Elektronisk overføring), mens M52TU motoren har wire.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...