hao Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Har brukt flere timer på å Google meg fram til trim av M52B25TU med 170hk (323 i E46) med tanke på skifte av innsug. Kan noen med sikkerhet si hvordan dette er? Det er forslag på å montere innsug av M54B30. Er det merkbar økning? Vennligst ikke skriv inn hvis du ikke er sikker. Det ligger store mengder info som må være feil fordi de er veldig motstridende. Inviterer kloke hoder til en tråd som ikke har motstridende info ang temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 \\natzirk her på forumet sa til meg at dette funket greit og jeg velger og tro på han. Han har peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Du må bruke innsuget fra M54 motoren ja, men du må også lage en "adapterplate" siden innfestingen er forskjellig. Dette ifølge ESS som har gjort dette endel ganger ifbm. kompressor kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Hva med gasspjeld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Ja, det var her de nevnte det måtte en adapterplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Ja, det var her de nevnte det måtte en adapterplate. Skjønner den, men det er også nevnt annet gasspjeld? Mere ombygging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Nei, jeg forsto det slik at du bruker det orginale gasspjeldet. Men at du må adapterplate for at M54 innsuget skal "bolte" mot M52TU gasspjeldet. M54 motoren har DBW(Elektronisk overføring), mens M52TU motoren har wire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå