///FredriK.S Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Hei. Vi skal over til sverige nå til lørdagen, booket ferdig med gratis billet. Men så kom jeg til å tenke over en ting Hvordan er det å komme seg ombord med en lav bil? Er lenge siden jeg tokk den ferja sist, og aldri kjørt der med lav bil, så jeg husker ikke helt :s Noen som har innspill her? Har muligheten til å ta en litt høyere 7 serie bortover. Men har alt booket plass med mitt reg.nummer og har mest lyst til å kjøre selv :8 - fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Oj. Hvis du må opp på 'second floor' da sliter du. Der er det bratt.. Jeg ville tatt en tlf og booket plass på 'lower deck', da burde du få 7' ern inn... RING! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 V50'n min er fabrikksenket og det var på håret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Hmm, ja. Er veldig usikker :// Vet at andre etasjen er ganske bratt, så det skjer ikke! Selv om at jeg har hørt at hvis betjeningen sier at du skal opp, så skdl du det! "det er ikke vår feil at du har senket bilen" sa de til en bekjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Men hva gjør de da når du står og vipper på kanten og kommer hverken fram eller bak? Kan umulig skjønne at det skal være et problem å få plass nede med en lav bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Luftfjæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Men hva gjør de da når du står og vipper på kanten og kommer hverken fram eller bak? Kan umulig skjønne at det skal være et problem å få plass nede med en lav bil. Det som jeg lurer på er om jeg kommer meg inn på båten i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Men hva gjør de da når du står og vipper på kanten og kommer hverken fram eller bak? Kan umulig skjønne at det skal være et problem å få plass nede med en lav bil. Det som jeg lurer på er om jeg kommer meg inn på båten i det hele tatt Du kommer nok inn med veldig pirkete skrå kjøring, jeg hadde en grise senka e36 som lå på bakken nesten, den kom jeg inn og ut med, men måtte krangle med besettningen for og ikke komme opp, da de kaldte bilen for handikappet :s Uansett for guds skyld ikke prøv og kjør opp, ring og si att bilen din er senka og hør hva de sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Når jeg tok den båten med Primeraen min for noen år siden sa hun i billettbua "ser du har lav bil, så da vil du vel kjøre inn nede?". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Tidligere eier på E46`n nappet av hele bakfangeren på ferja, de dekket faktisk all skade det ble med dette. Var med 02`n på flere ferjer sist sommer, fikk som regel lov til å kjøre på til slutt så jeg kunne kåle meg inn på langs Men har desverre også opplevd å stå uten eksos på vei av.... Det var i Stockholm i E30 med S50 motor, var faen ikke digg å kjøre på motorveien flere mil med kun grenrør før vi fikk reparert dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Så dere tror at jeg vil komme meg ombord? Skal se om jeg ikke ringer colorline senere i dag, og hører med de anngående parkering i andre etasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Hvor mye klaring har du? Mindre enn 10 cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Nå har jeg ikke målt. Men ja! Se bildetråden min i signaturen på nest siste side. Har senket den enda litt mer ned foran nå, men store forskjellen ble det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Kommer ombord ja, men er litt avhengig av om det er høyvann eller lavvann har jeg merka.. Når min var på det laveste klarte jeg akkurat å karre meg ombord uten passasjerer og en oppskrapa underside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 coilovers? juster den opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå