Gå til innhold

Colorline sandefjord - strømstad med lav bil?

///FredriK.S
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi skal over til sverige nå til lørdagen, booket ferdig med gratis billet.

Men så kom jeg til å tenke over en ting

Hvordan er det å komme seg ombord med en lav bil?

Er lenge siden jeg tokk den ferja sist, og aldri kjørt der med lav bil, så jeg husker ikke helt :s

Noen som har innspill her?

Har muligheten til å ta en litt høyere 7 serie bortover.

Men har alt booket plass med mitt reg.nummer og har mest lyst til å kjøre selv :8

- fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør de da når du står og vipper på kanten og kommer hverken fram eller bak? :P Kan umulig skjønne at det skal være et problem å få plass nede med en lav bil. :)

Det som jeg lurer på er om jeg kommer meg inn på båten i det hele tatt :)

Du kommer nok inn med veldig pirkete skrå kjøring, jeg hadde en grise senka e36 som lå på bakken nesten, den kom jeg inn og ut med, men måtte krangle med besettningen for og ikke komme opp, da de kaldte bilen for handikappet :s

Uansett for guds skyld ikke prøv og kjør opp, ring og si att bilen din er senka og hør hva de sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere eier på E46`n nappet av hele bakfangeren på ferja, de dekket faktisk all skade det ble med dette.

Var med 02`n på flere ferjer sist sommer, fikk som regel lov til å kjøre på til slutt så jeg kunne kåle meg inn på langs :-)

Men har desverre også opplevd å stå uten eksos på vei av....

Det var i Stockholm i E30 med S50 motor, var faen ikke digg å kjøre på motorveien flere mil med kun grenrør før vi fikk reparert dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...