DCA Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Syns egentlig det er liten fart i vifta! holder hånda foran og blåser ikke i nærheten av hva jeg er vant med i andre biler. Blir det bedre trykk når jeg bytter microfilter? Har sett noen skriver om å gå i idriven for å justere det men finner ikke no justeringsmuligheter i idrive!? Trykker på autoknappen å da får jeg opp hvordan fordelingen på luftstrømmen er på skjermen men går ikke å justere eller gjøre noe med dette. Hvem her inne har smarte triks, går utifra det er jeg som ikke kan! (hardt å innrømme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Blir bedre blås av å bytte mikrofilter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Noen som vet no om auto styringen på klima da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Er likt på min E90 og. Blåser helt elendigt, så vidt de kommer noe ut når det er på fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Da fant jeg ut åssen man justerer på auto Var bare en liten IQ sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hvordan fikk du de til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Da fant jeg ut åssen man justerer på auto Var bare en liten IQ sperre! Man kan ikke justere den på auto. Man kan velge intensivitet. Hvis du drar kontrolleren til siden kan du justere luftfordelingen for manuelt program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Når man trykker på auto får man opp fordelingen på skjermen - så trykker du manuelt på fordelingsknappene om du vil ha det på ruta - i trynet - eller på føttene.. eller på ruta og føttene, eller i hva som passer deg da.. latterlig dårlig forklart men skjønner dere? Så jo man kan justere på auto hvor man vil ha lufta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Mulig at det er en forskjell der på CCC og CIC idrive (pre-facelift og facelift). På min har jeg følgende valg på auto: Når jeg er på denne skjermen, skjer det ingenting når jeg trykker på fordelingsknappene. (De begynner heller ikke å lyse) Hvis jeg blar en meny til siden, får jeg opp disse valgene: Da lyser alle fordelingsknappene og auto slår seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Ok! Er noe av det samme bare at jeg bruker knappene, og kun mannen i bakgrunnen med luftstrømmene vises på skjermen min. Så er vel litt forskjell på facelift iDrive da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå