Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott med et alternativ til bmwccn, tror nok jeg heller skal melde meg inn i club e30meet enn bmwccn, Norge trenger ordentlig BMW klubb med bra treff, greie avtaler og rimelig medlemspriser. E30 har tatt av med tiden, men ser dere også er åpne for andre BMWer, noe som er flott! Hva er pris før å kjøre på bane? Vil teste en av bilene på treffet til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med et alternativ til bmwccn, tror nok jeg heller skal melde meg inn i club e30meet enn bmwccn, Norge trenger ordentlig BMW klubb med bra treff, greie avtaler og rimelig medlemspriser. E30 har tatt av med tiden, men ser dere også er åpne for andre BMWer, noe som er flott! Hva er pris før å kjøre på bane? Vil teste en av bilene på treffet til sommeren:)

Her kommer et langt innlegg som kan være oppklarende for deg og andre.

Godt å høre at du liker E30Meet. Om navnet på klubben : At vi heter E30Meet og fortsatt bruker det navnet er fordi det først var tiltenkt et eget treff for BMW E30. Vi gikk i underskudd det første året med kun E30. ( Målet vårt er å alltid gå i 0) - Derfor åpnet vi opp for alle modeller det neste året og da klarte vi å komme opp igjen med et lite overskudd som dekket underskuddet fra det første året. Juridisk sett kan man ikke bare bruke ordet BMW akkurat som man vil, det finnes lover og regler for dette og vi vil helst holde oss langt unna dette for å slippe enhver diskusjon/ problemer med dette.

At vi heter E30Meet gjør at vi kan ha et litt større fokus på E30 som ikke er så veldig vanlig langs veiene lenger og som nå har blitt veteran, og i tillegg til det så er jo modellen blitt en svært populær bil i hele BMW miljøet.

Jeg har ikke inntrykk av at de som var på treffet vårt i 2012 synes det var et veldig spesielt fokus mot E30ene på treffet, på E30Meet er alle modeller like mye verdt enten det er en E46, F10 eller en E28, I tillegg til det synes vi som arrangerte treffet at det var UTROLIG gøy å se andre BMW'er enn kun E30 på treffet også, Vi er BMW karer, ikke bare E30 entusiaster.

Alle Bmw'ene var også med i konkurransen om premier og det var like mange andre modeller synlige på banen som var av E30. Vi som arrangerer E30Meet tenker som så at det egentlig er det samme hva treffet heter sålenge vi klarer å skape et godt og solid BMW miljø som holder sammen, og selvfølgelig et treff med mye kjøretid og en flott utstilling av bilene, noe som vi synes at vi virkelig fortjener her i Norge.

Ang priser for treffet til sommeren så har vi ikke satt oss ned for å diskutere dette enda.

Prisene blir alltid satt opp utifra hvor mange vi tror kommer til å delta på treffet, Målet vårt er som sagt at vi skal klare å komme i mål med verken underskudd eller overskudd. Vi gjør dette av ren entusiasme og vi gjør vårt beste for å gi GODE priser på treffet.

Ifjor var prisen 500,- for utstilling og 1000,- for utstilling og banekjøring. Dette var riktignok en dag med utstilling og en dag på banen.

i 2013 har vi to dager på banen, dvs høyere baneleie, MEN vi føler at det er stor entusiasme om treffet i 2013, dvs flere deltakere, så jeg vil uten å bekrefte det her og nå si at jeg TROR prisen vil bli 900,- for kjøring og utstilling begge dagene, For kun utstilling vil prisen falle ned til 250,- for begge dagene. Prisene oppgitt forutsetter at man er medlem i ClubE30Meet, (det vil også komme priser for ikke medlemmer) Det betyr at vi har noenlunde de samme prisene som ifjor, MEN en ekstra dag på banen OG at man "får" et medlemskap med mange gode rabatter. Merk at dette er priser som jeg ikke kan bekrefte helt enda, de kan bli både lavere eller høyere, men det blir rundt her. ( Vi har satt opp en egen komitee for utstillingen på treffet som vil ta utstillingen til et høyere nivå enn det har vært før, når man betaler 250,- betaler man ikke for parkering, men man betaler for en flott og verdig utstilling som definitivt skal bli verdt de 250 kronene.)

Og for å avklare: E30meet vil i fremtiden IKKE gå tilbake til å bli et rent treff for kun E30. De som melder seg inn i ClubE30Meet kan være trygge på at de melder seg inn i en BMW klubb, ikke en E30 Klubb.

Målet med klubbmedlemskapet er at overskuddet skal dekke utstyr til treffet, eks, Høytrykkspyler(e), Høytalere med mikrofon, pokaler, premier, støymåler(e), væsketester, ++

Ting som kommer deltakerene til gode.

Målet med treffet er selvsagt at DU får to dager sosial opplevelse sammen med BMW venner / Nye BMW venner og har en utrolig gøy helg med både banekjøring og utstilling. Et eventuelt overskudd fra treffet ønsker vi å spare opp til DYNOPACK slik at vi kan sette opp mulighet for å bremse BMW'en din på våre fremtidige treff.

E30MEET er ikke en organisasjon som f.eks BMWCCN, Det betyr at vi ikke behøver å ha store mengder byråkrati som kan tappe enhver for både krefter og vilje til å gjøre en innsats. Hos oss er vi fulle av energi og glede for det vi gjør, siden vi gjør dette fordi vi har lyst, ikke fordi en eller annen har sagt til oss at vi MÅ gjøre det. Det finnes selvsagt fordeler med å være en organisasjon, Men i det store og hele er alle vi som arrangerer en av dere, og vi gjør det som vi og dere har lyst til, Vi tar alle tilbakemeldinger til oss og diskuterer dem. Vi møtes jevnlig til både årsmøte og styremøter. (Selvom vi bare er 4 så skal jeg love deg at vi også kan krangle så bustene fyker i rommet når vi er uenige om noe ;-) )

Dette er litt om hva VI kan gjøre for dere, Men hva kan DERE gjøre for oss?

1. Meld deg inn i ClubE30Meet.

2. Fortell dine BMW venner om rabatter du har fått som medlem i ClubE30Meet.

3. Kom med innspill på hvilken bedrift DU ønsker rabatter hos / eller ta kontakt med de ansvarlige i din bedrift om dere kan tilby BMW venner rabatter gjennom oss.

4. Hvis du føler at du har noe å bidra med/ kan hjelpe til med på treffet så blir vi veldig glade om du sender oss en mail på e30meet@gmail.com / Eller PM her på forumet. Dette kan være alt fra å være teknisk kontrollør til å være med i rescueteamet, eller jury under utstillingen, Line opp biler på utstillingen, svare på spørsmål fra deltakere osv osv.

Du og dere andre skal definitivt få mye kjøretid på banen til sommeren, vår inndeling på treffet gjør det mulig å få mye kjøretid, vi har ei heller familiekjøring og vissvas som bare vil føre til utsettelser og tapping av tid, Vi skal også ha et kraftigere rescueteam som vil få havarerte /kræsja biler av banen så fort som mulig uten at bilene det gjelder tar skade av det. (Noen ganger kan det ta litt ekstra tid å få bilene av siden vi bryr oss om bilene og vil ha de trygt ut av banen i samarbeid med eier av bilen.) Og når det kommer til teknisk kontroll vil det være mulig å laste ned dette skjemaet i forkant av treffet slik at man kan fylle ut dette før man kommer og levere denne, få sjekket lydnivå, bremsevæske, belter og en kjapp tilstand av bilen, å så er man klar. Det vil også være minst TO steder man kan ta teknisk kontroll slik at dette vil gli så godt som mulig. Vi hater kø, og vi skal ikke ha noe av det på E30Meet!

Her kommer noen hint om fremtiden for E30Meet, (dere skulle bare hatt en anelse om hvor mye tid vi bruker på dette).. Vi har booket 2015, vi skal ha de mest fornøyde klubbmedlemmene i Norge, Vi elsker Tyskland og nürburgring, Vi arbeider med å få til bakkeløp for registrerte biler, Vi elsker banekjøring og utstillingstreff, Vi ønsker et BMW miljø med spisskompetanse på alle områder, Vi jobber med å få forsikring som gjelder på banekjøring i Norge. +++

Gjør som 111 andre mennesker har gjort de siste ukene, Meld deg inn i ClubE30Meet og bli med på et nytt og spennende BMW miljø som er under oppbygging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et innlegg som jeg hadde sansen for.

Jeg berømmer tankegang, intensjoner og innsats for alt det er verdt. Det fortjener dere å høre. Å satse på en 0-visjon mtp budsjett er egentlig litt dumt, dere bør ha en liten opparbeidet buffer - i tillegg til å handle inn høytrykkspyler osv.

Jeg har ikke meldt meg inn ennå, jeg venter/håper jo på å få medlemsnummer 535... Men jeg skal bli medlem, for å støtte oppunder dere. Ang de rabatter, så er det ikke noe som jeg nok vil tjene noe på - jeg har greie priser stort sett rundt om. Men jeg vil gjerne være med å støtte dere som driver et slikt apparat som dere gjør, jeg misunner dere pågangsmotet.

Jeg gleder meg til å se om dere klarer (noe jeg håper) å få til det samme som BMWCCN engang var, norsk BMW-miljø trenger et "moderisert BMWCCN" - uten den galskapen som var der. Men dere må sikkert få flere med enn 4 stykker i "ledelsen" etterhvert, husk at en må ikke brenne opp alt kruttet en har innabords - og det er lett å gjøre hvis en påtar seg for mye.

Jeg synes også at det er litt dumt at det ikke skal være noen familiekjøring eller tilsvarende. Jeg har jo alltid vært "pit'ens" mann i alle år, så jeg har ingen erfaring med kjøring på bane. Så for min del så våger jeg nok ikke å slenge meg på en bane med min bil, der det gjerne tilfeldigvis kryr av biler med friskt satsende ungdom i - og meg selv uten erfaring på bane. Jeg er for redd for bilen min til det...

Eneste negative oppi dette, for min personlige del, er navnet. Jeg leser og forstår det som sto i forrige innlegg, og har fulle respekt/forståelse for det. Men for det gamle skinnet som jeg er, så smaker navnet "E30" litt vondt i en slik sammenheng. Jeg føler at jeg melder meg inn i en E30-klubb, selv om jeg VET at det ikke er slik. Navnet sitter litt langt inne, og jeg "sliter" litt med det. Misforstå meg rett her, det er jeg som er den sære her - jeg vet jo det ;)

Men....

Jeg har jo lagt E30Meet inn på kalenderen, og om dere tror det eller ei (basert på hva jeg nettopp ramset opp over her) så gleder jeg meg utrolig til dette treffet. Med så gode tilbakemeldinger som dere har fått fra tidligere, og med så mye folk som har vært innom - så må dette være årets happening. Og jeg regner jo med at gode og dårlige erfaringer fra de første treffa deres øker nivået til et høyere nivå i 2013.

Ønsker også at dere skal lykkes som egen klubb også. Jeg har et par seriøse punkt som kanskje kunne vært gull for dere å få med mtp kombinasjonen klubb og nytt forum - men det tror jeg vi får diskutere via PM eller lignende...

Gleder meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi; for det første, meld deg inn.. eg velger å la være å betale kontigenten hos BMWCCN da den ikke gir meg noe som helst.

Er bedre ordninger og rabatter her

Når det gjelder banekjøring så er jeg pyse NR 1, har kun kjørt på Rudskogen på bmwccn treff og E30meet i fjor, og det var så fin kjøring at der følte jeg meg aldri nervøs mtp knusing av bil eller lign.

Meld deg inn så Alpina'en får kommet seg på bane i "rolige" omgivelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye bra info fra dere. Kommer nok til å melde meg på hos dere i løpet av kort tid. Blir ikke medlem for rabattavtalene, Men det er jo et stort pluss for sånne tilbud.

Min grunn til å bli medlem er at Jeg vil se alle flotte bmwer som finnes i Norske og gjerne utenlandske hjem, samlet sammen i et bra felleskap. Felles turer til f.eks the ring eller spa i belgia ville vært rått!

Et lite tips! Håper dere vil se det an til om man kan ha flere bmwer med seg til treffet for banekjøring/utstilling.

Hvis jeg vil ha med f.eks to biler kan jeg bytte på med de to på banekjøring/utstilling uten å betale for bil NR 2.

Men hvis en kompis vil prøve en bil må han betale dere for å få kjøre. At det følger enkeltpersoner og ikke hver enkelt av bilene. For man tar jo med biler for utstilling og show, flere biler som stilles ut=flere folk på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese 19 sider men 4 spørsmål:

1: Når er neste treff ?

2: Hva koster det ? (har ikke tenkt meg på bane)

3: Hvor er neste treff ?

4: kan jeg komme uten å være medlem i e30meet klubben ?

Alt om e30meet 2013 er ikke klart, men du finne info på www.e30meet.com

1: 21 og 22 juni 2013

2: Pris er ikke helt fastsatt, utstilling har tidligere år kostet 500,- ved forhåndspåmelding.

3: Rudskogen, Rakkestad

4: Ja, selvfølgelig. Velkommen på E30Meet 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi.

Når man kjører på banen, er det bare å titte litt i speilet, å se når det kommer noen forbi.

Kjøre du på spor, er det raske gutta forbi deg med en gang, å du blir ikke nervøs for dine gamle biler. :wink:

Dette blir ikke som gate bil, og mye plass på banen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært så heldige å få rabattavtale med Stamsaas Premium Moss som er BMW forhandler i Østfold

Som ClubE30Meet medlem får du 15% på deler og 15% på arbeid.

Utover det tilbyr de fastpris på 4hjuls kontroll.

For biler med vanlig styring KR 1500,-

For biler med Active Steering KR 1800,-

Vi er veldig fornøyde med avtalen og håper medlemmene vil bruke den! :)

-E30Meet teamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...