Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg.

Jeg har nye originale liggende, om det er interresant.. Du får nå hvertfall kjørt selv om det ikke er uniballs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg.

Jeg har nye originale liggende, om det er interresant.. Du får nå hvertfall kjørt selv om det ikke er uniballs....

Er ikke ører på staget.. Men vurderer faktisk å sveise det. Uniball opplegget er skremmende dårlig etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg.

Jeg har nye originale liggende, om det er interresant.. Du får nå hvertfall kjørt selv om det ikke er uniballs....

Takk for omtanken, men blir mye styr å bytte over nå som 22mm staget er montert, er vell sikkert ikke krise å kjøre uten men hadde vært opptimalt med :)

Er ikke ører på staget.. Men vurderer faktisk å sveise det. Uniball opplegget er skremmende dårlig etter min mening.

Er det noen som har mulighet til å låne ut et unibolt feste som tilhører Ireland Engineering 22mm stabstag til e30 for helgen? Jeg har ødelagt min ene, og har bestilt ny.. Men om det ikke kommer imorgen nå så sliter jeg.

Jeg har nye originale liggende, om det er interresant.. Du får nå hvertfall kjørt selv om det ikke er uniballs....

Har tenkt på å lage noe selv, men bestilte for 2 uker siden med ekspress fart, så hadde egentlig regnet med at det skulle komme, med nei.... Om noen har eller vet om noen som har, og de kan plukke de av å sende med noen så hadde det vært suuuuupert, kan godt kjøpe av den personen som har et også, et nytt et koster 500kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...