Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er dessverre ikke mulig å kjøre på lisens.

Prøveskilt er da eneste mulighet om den ikke er registrert:)

Tenkte meg egentlig det, biler med lisens og registerte kan ikke kjøre sammen uansett :wink:

Er vel ikke så lett å få prøveskilter (klistremerkeskilter) til kjøring på bane?

Nye Regler i 2013 nå står det kun prøvekjøring på lappen :) ikke hvor du skal kjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke så lett å få prøveskilter (klistremerkeskilter) til kjøring på bane?

Nye Regler i 2013 nå står det kun prøvekjøring på lappen :) ikke hvor du skal kjøre

Heaven!! Så digg! :D da må jeg bare få meg prøveskilter da ;) har hentet ut få tidligere, så skal vel ikke være noe problem ;) selv om de er litt gniene iblant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg såg faktisk for meg at det skulle komme flere E2x enn dette, og iallefall et par-tre vaskemaskiner...

Gjengen fra Kristiansund og omegn kommer vel gjerne mannsterke også, håper jeg...

Påmeldinga har bare vært åpen i 9 dager, og vi er allerede godt over 70 påmeldte, det er gode tall! Vi blir mange iår. Erfaringsmessig tar det seg opp fremover mot treffet, Jeg kan iallefall nevne at vi har jevnlig påmeldinger til medlemskap, og jeg antar at de aller fleste som blir medlem blir medlem nettopp fordi de skal på treffet, vi hadde 5 nye medlemmer bare igår! :)

1.Mars, altså på fredag, da åpner påmeldinga opp for de som ikke er medlemmer også.

Vi hører rykter om en større gjeng fra Nederland har planer om å reise på treffet! Det er kult!! :)

lenge siden jeg har kjørt på bane :( , er støygrensa fortsat 100Db i depot?

mulig jeg må lage til noe i eksosen før treffet 8)

100 DB ja. ClubE30Meet disponerer to solide støymålere, Medlemmene kan låne disse gratis, Lokalisert i Oslo, så den må enten sendes eller hentes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fonøyd med hele konseptet til e30meet/ clube30meet!

Det er mange småting, som gjør at dere holder et mye høyere nivå en andre tilsvarende klubber! At dere har fått til så mange rabatt avtaler på så kort tid, er veldig imponerende! :applause:

Jeg gleder meg også veldig til treffet i år, har stor tro på at det blir vellykket! Fjordårets treff var vertfall veldig bra, og det er jo gjort store forbedringer til årets treff..

Jeg har lenge vært fornøyd med tilbudet deres. Men i dag ble jeg overasket! Jeg skulle ha forsikring på ombygde e30 M3, og ville forsikre denne som en M3. Jeg har fra før Gjensidige, så da ble det helt naturlig å ringe nummeret til Martin, som står på e30meet sin hjemmeside.

Jeg fikk en pris på 7.300 med kasko forsikring i mitt navn, noe som jeg syntes var en bra pris!

Men jeg tenkte at jeg måtte være helt sikker på at han hadde fått med seg at jeg var medlem hos e30meet, og at Hylle hadde et sammarbeid her. Jeg fikk da til svar at dette allerede lå inne hos meg, og at forsikringen på M3'n hadde kommet på over 12.000, viss det ikke var for denne rabattavtalen med e30meet :D

Så jeg sparer altså 4700 i året på denne ene bilen ved at jeg er medlem hos clube30meet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg sparer altså 4700 i året på denne ene bilen ved at jeg er medlem hos clube30meet! :D

Jøss,høres ut som forsikringsselskap driver med ran til daglig,når de kan gi så store rabatter pga et medlemskap til 250 kroner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...