Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan melde om at det kommer veldig mange flere enn hva som står på listen..

Regner med å få med noen E30 kanoner fra Grenland og kanskje også en E24 M6 ;)

Så Pedi vet nok ikke om alle som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For all del Remito, jeg ordla meg gjerne litt feil der. Sorry. Klart at jeg ikke vet om ALLE som kommer - på langt nær... Poenget mitt var bare at før i tiden visste vi ingenting om hvem som møtte opp på treff - vi hadde kun hørt rykter kanskje...

Idag gjør internett det mer informativt enn før, og profilerte biler har en tendens til å bli snakket om slik at folk vet mer om hvem som kommer på et treff i 2013 enn i 1993. Og det var i denne sammenheng jeg mente det at folk med "normale" biler kan bli litt skremt fra å komme med sin egen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del Remito, jeg ordla meg gjerne litt feil der. Sorry. Klart at jeg ikke vet om ALLE som kommer - på langt nær... Poenget mitt var bare at før i tiden visste vi ingenting om hvem som møtte opp på treff - vi hadde kun hørt rykter kanskje...

Idag gjør internett det mer informativt enn før, og profilerte biler har en tendens til å bli snakket om slik at folk vet mer om hvem som kommer på et treff i 2013 enn i 1993. Og det var i denne sammenheng jeg mente det at folk med "normale" biler kan bli litt skremt fra å komme med sin egen...

Hehe :) Skulle bare trekke litt på deg :)

Er såpass gammel, så jeg vet hva du mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan melde om at det kommer veldig mange flere enn hva som står på listen..

Regner med å få med noen E30 kanoner fra Grenland og kanskje også en E24 M6 ;)

Så Pedi vet nok ikke om alle som kommer :)

Må bare få de til å melde seg på!! Så sover vi bedre om natten! :)

Vi har lagt lista ganske høyt når vi booket 2 dager på en bane som er veldig dyr å leie, Men det kommer til å bli utrolig gøy! Skulle bare ønske at enda flere meldte seg på nå og ikke venter lenge med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok å ringte ang forsikring idag

forskjellen på det jeg har nå og clube30meet rabatten var endel.

for e30 320cab delkasko (8000km), e34 525tds ansvar (12000km), hus, tilhenger (fullkasko 20k nypris) koster det meg 18324kr i året.

med rabatt og gjensidige, er jeg nede i 13000kr, og da fullkasko på cab'n, riktignok 5000km men kjører bare et par tusen i året så det er null stress)

så de 250kr i innmelding har kommet godt med, bare på forsikringa har jeg spart inn innmelding ganger 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bare en ting å gjøre med det? ;):P

Har størst baller og nytt datasprut med boost control. Regner med det går i orden...

Bruker du fortsatt Wilwoodbremsene med Ferodoklosser eller?

Trenger du med Boostcontrol da? Regner med det skal lades max uansett? ;)

Bruker de enda faktisk, men jeg har bare kjørt 20 runder med dem. Fikk ikke samme problem som dere - enda.

Orker ikke bytte fjær for å lade maks. Dessuten overtrykk på WG'en gir meg bedre spool :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har størst baller og nytt datasprut med boost control. Regner med det går i orden...

Bruker du fortsatt Wilwoodbremsene med Ferodoklosser eller?

Trenger du med Boostcontrol da? Regner med det skal lades max uansett? ;)

Bruker de enda faktisk, men jeg har bare kjørt 20 runder med dem. Fikk ikke samme problem som dere - enda.

Orker ikke bytte fjær for å lade maks. Dessuten overtrykk på WG'en gir meg bedre spool :)

Så sant, så sant. :)

Får håpe de nye bremsene mine fungerer bra. Håper å få prøvd de på bane før E30Meet i tilfelle noe trengs å justeres på.

Har fått på TDS kasse så den ikke gjør 180km/t på 3.gir og, hjelper nok litt på kjørbarheten det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det en E24 M635csi også ;)

Sender deg en pm, hylle. Angående betalingen og sånn..

Ja, Remi og meg driver stor reklame om dagen. :D For dere bare bestille bra vær!!

Da kommer det en E30M3 med S54 fra Grenland også :)

Disse to blir også medlemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...