e30 tic Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Blir bra steven,lykke til i benken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Er deltager listen på først siden oppdatert? Fant ikke meg selv der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Er deltager listen på først siden oppdatert? Fant ikke meg selv der. Den skal være oppdatert ja, send meg navnet ditt på pm så skal jeg sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Ny rabattavtale for ClubE30Meet medlemmer, denne gang med Parts and retards. Felger: varierende rabatt Senk: 10% rabatt, eksklusiv Tuningart-settene Spacere: 10% rabatt Bilpleie: 10% rabatt Stickers ++ : 10% rabatt Fastpris t-skjorter 199,- Lykter: 5% rabatt Medlemskap koster 250,- http://www.e30meet.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Da var man meldt inn i E30Meet medlem nr 233, var litt skeptisk i starten pga navnet. Men ser jo nå at det gjelder alle slags bmw Har allerede spart 1500kr på forsikringen min hos gjensidige, regner med at det blir mange tusen iløpet av året med rabattavtalene hos koed, gs og schmiedmann. Gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Jeg sparte ikke noe på forsikringen :/ får gå utifrå at jeg har god avtale fra før da selv om avtalen jeg har nå er "boss" i forhold til prisene jeg fikk hos unison gjennom ccn når det var oppegående... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Forsikrings priser blir man aldri klok på, unison matchet ikke If når jeg hadde dem. Og nå er gjensidige klart rimeligste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Trist at det ikke er meldt på noen e31, da det virkelig er et smykke av den "eldre" bmw-garden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Trist at det ikke er meldt på noen e31, da det virkelig er et smykke av den "eldre" bmw-garden! Jeg jobber med saken.... kompressormatet 840 med 6-trinns manuell.... (*Svein Egil, du SKAL være med oss bort!!*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Er det ikke en ganske stor aktiv e31 gjeng i landet da, kansje de bare trenger å inviteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Jo, det er gang i det, men slik jeg forstod det skulle de ha treff helgen før i tyskland. Skal sjekke det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Svein Egil står vel i leaden for en stor gjeng, så kanskje han får med seg litt biler, kanskje på internasjonalt nivå også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Først må jeg iallefall få overtalt han til å være med, og ta det derfra.. Jeg vil ha broren hans med også, han har gamle E30 cabben min. Nå med styling og turbo. Flott bil han også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Vi krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Vi krysser fingrene Ja, jeg hadde en liten visjon om at vi skal stille en bra gjeng fra Haugesundsområdet. Tror nok Mr. Hylle (og mange andre) hadde satt pris på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå