Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Årets forbedringer fra ifjor :

-Vi er 21 stk crew på arrangementet mot 6 ifjor. (mindre kø)

-Alle vaktene som står på lysposter rundt banen har iår godkjent førstehjelpskurs og samband mot ambulansen.

-Vi har 2 personer i tårnet mot 1 ifjor.

-Vi har 2 rescuebiler med tilhengere for å trekke av biler som kjører av / havarerer mot en ifjor.

-Vi har samme pris som ifjor men allikevel en banedag ekstra.

-Vi har på plass en scene med høytalere og mikrofon til premieutdelingen. (Blir også spilt musikk begge dagene).

-Vi har gratis camping inne på området allerede fra Torsdag ettermiddag.

-Vi har innleid et dyktig videoteam på 3 personer fra Danmark som skal lage fet film om treffet.

-Vi har fotografer fra en mengde bilmagasiner som kommer og lager reportasjer.

- Vi har flere premiekategorier og 1,2 og 3 plass i enkelte kategorier.

Hinsides risiko og tilby så lav kostnad for så mye kjøring på en så dyr bane,

Men vi står inne for at vi vil ha lav pris og flere deltakere enn få deltakere og høy pris!!!

Vi håper dog det kommer litt flere påmeldte så fort som mulig, vi sliter litt med kronene akkurat nå, og vi har sinnsykt lyst å få på plass vaskeplass med høytrykk til treffet!!! MELD DERE PÅ hvis dere vet at dere skal på treffet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets forbedringer fra ifjor :

-Vi er 21 stk crew på arrangementet mot 6 ifjor. (mindre kø)

-Alle vaktene som står på lysposter rundt banen har iår godkjent førstehjelpskurs og samband mot ambulansen.

-Vi har 2 personer i tårnet mot 1 ifjor.

-Vi har 2 rescuebiler med tilhengere for å trekke av biler som kjører av / havarerer mot en ifjor.

-Vi har samme pris som ifjor men allikevel en banedag ekstra.

-Vi har på plass en scene med høytalere og mikrofon til premieutdelingen. (Blir også spilt musikk begge dagene).

-Vi har gratis camping inne på området allerede fra Torsdag ettermiddag.

-Vi har innleid et dyktig videoteam på 3 personer fra Danmark som skal lage fet film om treffet.

-Vi har fotografer fra en mengde bilmagasiner som kommer og lager reportasjer.

- Vi har flere premiekategorier og 1,2 og 3 plass i enkelte kategorier.

Hinsides risiko og tilby så lav kostnad for så mye kjøring på en så dyr bane,

Men vi står inne for at vi vil ha lav pris og flere deltakere enn få deltakere og høy pris!!!

Vi håper dog det kommer litt flere påmeldte så fort som mulig, vi sliter litt med kronene akkurat nå, og vi har sinnsykt lyst å få på plass vaskeplass med høytrykk til treffet!!! MELD DERE PÅ hvis dere vet at dere skal på treffet!! :)

:applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets forbedringer fra ifjor :

-Vi er 21 stk crew på arrangementet mot 6 ifjor. (mindre kø)

-Alle vaktene som står på lysposter rundt banen har iår godkjent førstehjelpskurs og samband mot ambulansen.

-Vi har 2 personer i tårnet mot 1 ifjor.

-Vi har 2 rescuebiler med tilhengere for å trekke av biler som kjører av / havarerer mot en ifjor.

-Vi har samme pris som ifjor men allikevel en banedag ekstra.

-Vi har på plass en scene med høytalere og mikrofon til premieutdelingen. (Blir også spilt musikk begge dagene).

-Vi har gratis camping inne på området allerede fra Torsdag ettermiddag.

-Vi har innleid et dyktig videoteam på 3 personer fra Danmark som skal lage fet film om treffet.

-Vi har fotografer fra en mengde bilmagasiner som kommer og lager reportasjer.

- Vi har flere premiekategorier og 1,2 og 3 plass i enkelte kategorier.

Hinsides risiko og tilby så lav kostnad for så mye kjøring på en så dyr bane,

Men vi står inne for at vi vil ha lav pris og flere deltakere enn få deltakere og høy pris!!!

Vi håper dog det kommer litt flere påmeldte så fort som mulig, vi sliter litt med kronene akkurat nå, og vi har sinnsykt lyst å få på plass vaskeplass med høytrykk til treffet!!! MELD DERE PÅ hvis dere vet at dere skal på treffet!! :)

Det umulige har skjedd...

Pedi'en er målløs!!! :applause::applause:

Imponert, det er nok det beste ordet. Dette skal bli et fantastisk treff, jeg gleder meg til å se allslags biler "live" og til å treffe utrolig mange mennesker som jeg før kun har skrevet med...

Jeg blir nok (garantert) ikke så mye å se på banen, kun litt "gammelmann-med-hatt" kjøring for å få litt luft inni hjulhusa - men vi skal jaggu klare å kose oss på treffet sånn generellt ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok (garantert) ikke så mye å se på banen, kun litt "gammelmann-med-hatt" kjøring for å få litt luft inni hjulhusa - men vi skal jaggu klare å kose oss på treffet sånn generellt ellers :)

du skal på banen ivar! det er helt sikkert! om du så skal bli bindt fast i bagasjen på din egen bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på banen, ingen tvil om det. Men det skal ikke settes bil og liv på spill for å teste ut grensene for min del. Må jo teste litt, det er klart - men "Driftekongen-Pedi" vil ikke akkurat gå på alles lepper etter den helga, nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på banen, ingen tvil om det. Men det skal ikke settes bil og liv på spill for å teste ut grensene for min del. Må jo teste litt, det er klart - men "Driftekongen-Pedi" vil ikke akkurat gå på alles lepper etter den helga, nei ;)

Du får passe på å holde horna i sjakk da,de har en tendes til å vokse når en har det gøy..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker likt du og jeg Pedi :)

Om jeg blir klar (Og det ser ut som det skal gå hvis ingen overraskelser dukker opp) så skal bilen på bane men kommer til å ta det forholdsvis rolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut på jobb til uka ser det ut som. Beste som kunne skje det. ;-) Kommer muligens hjem igjen den 20 Juni.

Så må få justert litt på eksosen i morgen.

Har ikke meldt meg på, men skal ikke på banen heller.Om jeg er hjemme, så kommer jeg og 323`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gleder oss :) oppfordrer folk til å melde seg på så fort som mulig. Jo flere forhåndspåmeldte, jo mindre trykk vil det bli i innsjekket. Fyller dere ut skjema for teknisk kontroll før dere kommer også, blir det enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...