Gå til innhold

E30Meet 2013- Rudskogen 21-22Juni -Takk for denne gang S83.


e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

Heldigvis ikke de prisene på Rudskogen, dessuten er det store avkjøringssoner, så det skal litt til å ta autovernet. Var ingen som kjørte av ifjor og inn i autovernet iallefall! :)

koster 10 000 pr lengde på rudskogen, gress er også vanvittig dyrt, det har jeg fått erfaring med, etter å ha leid banen 2 ganger :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heldigvis ikke de prisene på Rudskogen, dessuten er det store avkjøringssoner, så det skal litt til å ta autovernet. Var ingen som kjørte av ifjor og inn i autovernet iallefall! :)

koster 10 000 pr lengde på rudskogen, gress er også vanvittig dyrt, det har jeg fått erfaring med, etter å ha leid banen 2 ganger :mrgreen:

er dette noe e30meet dekker? Siden vi betaler for banekjøringen og slikt? er litt surt hvis man kjører, har et uhell og må ut med 10-30 000kr ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke de prisene på Rudskogen, dessuten er det store avkjøringssoner, så det skal litt til å ta autovernet. Var ingen som kjørte av ifjor og inn i autovernet iallefall! :)

koster 10 000 pr lengde på rudskogen, gress er også vanvittig dyrt, det har jeg fått erfaring med, etter å ha leid banen 2 ganger :mrgreen:

er dette noe e30meet dekker? Siden vi betaler for banekjøringen og slikt? er litt surt hvis man kjører, har et uhell og må ut med 10-30 000kr ??

Hva slags forsikring tenker du på? Skade på baneanlegg dekkes av den ansvarlige/uheldige :)

må bare holde oss på Banen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. det samme gjelder for brudd på støygrensen. Der er det advarsel første gang, mens en bot for gjentakende overtredelser.

anbefaler å lese reglene på e30meet og rudskogen sine nettsider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi å! :D

Straks 270 Medlemmer i ClubE30Meet, straks 150 påmeldte BMW til det som blir Årets BMW treff!! :)

Føler et stort press for å levere ordentlig, men nå har vi 20 stk crew som kommer til å gjøre sitt for at treffet skal foregå så smertefritt som mulig! :) Vi er i sluttfasen av programmet og det vil bli lagt ut så fort det er spikra ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 145 på lista er meg.. E92 320i er min bil ;)

Gleder meg ekstremt til dette.. Prøver å få kompisen min til å melde seg inn som medlem og bli med :)

Takk, endra den nå! :)

Høres bra ut! Husk at man ikke MÅ være medlem for å delta på E30Meet, men det er jo hyggelig om flere ønsker å melde seg inn i ClubE30Meet! :)

Vi har f.eks kjøpt inn høytrykkspylere vi skal ha på treffet for medlemspengene, alt kommer deltakerene og medlemmene til gode! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg har betalt banekjøring/utstilling for en bil, om jeg vil prøve 2 biler på banen

går det at jeg kjører ene bilen ene dagen og den andre neste dag?

evnt samme scenarie om ene bilen skulle havarere beyond repair.

Man må dessverre betale pr bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg har betalt banekjøring/utstilling for en bil, om jeg vil prøve 2 biler på banen

går det at jeg kjører ene bilen ene dagen og den andre neste dag?

evnt samme scenarie om ene bilen skulle havarere beyond repair.

Man må dessverre betale pr bil.

ok, får se hvilken bil jeg kommer med da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...