Larsinnj Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Håper virkelig formen tar seg opp til dette treffet! Dro på meg en kraftig hjernerystelse og vridd ryggvirvel for 2,5 uker siden ca, og det ser ut til at jeg må droppe Bud-treffet i helga.. Håper de to uker ekstra med ventetid før E30meet gjør underverker! Dere gjør en fantastisk jobb vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Får prøve å bremse bilen da, hvis den er i live. 1. Hardtop 2. Pedi 3. StigJ 4. Margarus 5. Pernezz 6. Torbfer 7. SigurdE36 8. Hylle 9. Andros 10. H_vatn 11. Morty999 12. Bmwchris 13. janerik171187 14. Turboove 15. Reset 16. Frank Arild 17. diohrvik 18. SSM 19. e30 tic 20. T. Thøgersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Får sette meg som offisiell deltaker jeg og da. 1. Hardtop 2. Pedi 3. StigJ 4. Margarus 5. Pernezz 6. Torbfer 7. SigurdE36 8. Hylle 9. Andros 10. H_vatn 11. Morty999 12. Bmwchris 13. janerik171187 14. Turboove 15. Reset 16. Frank Arild 17. diohrvik 18. SSM 19. e30 tic 20. T. Thøgersen 21. Ehrnst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Hvordan er det for oss som kommer natt til fredag å komme inn på området? Må vi vente til fredag morgen eller holder dere åpent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Som tidligere nevnt er camping åpent fra torsdag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Og hvor vill campingen bli iforhold til banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 det blir på samme område ligger kart over område nå, ta forbehold om endringer, men det blir ikke store greiene. http://e30meet.com/e30meet-2013.html program med tidskjema er snart klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Bumper denne nå jeg. Skal vi virkelig ikke klare å få minst 30 mann på lista for bremsebenken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg har kjøpt inn en E30 til med en illsint 318iS motor med datasprut ( Haha ). Vurderer å kjøre spor med denne hvis jeg får deler på plass. Da kunne jeg ha prøvd rulla også hvis jeg får med meg bilen! Det er kanskje 1 eller 2 stk til fra Kongsvinger som vil hive seg på den rulla. Så 30 stk bør vi klare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Du har å komme på e30meet mister! Og ja, ta med den e30en! Vi sees der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Alex og skal på rulle han har bare ikke statseid opp ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Det er kanskje 1 eller 2 stk til fra Kongsvinger som vil hive seg på den rulla. Så 30 stk bør vi klare? Jeg betviler ikke i det hele tatt at det blir over 30 stk som tar å hiver seg på. Men det er en så typisk greie, der noen kjører et opplegg (og ja, jeg kan tidvis være lik selv) - så er det så lett å ikke hive seg på, selv om en gjerne er 100% sikker på at en skal... Alex og skal på rulle, han har bare ikke satt seg opp ennå Må bare få navnet hans på lista , her snakker vi om at prisen kommer ned med nok mennesker påmeldt (- pluss at Trond nok tilgir meg nok maset mitt hvis han ser at vi passerer 30 stk på den lista...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 flere plasser igjen på banekjøring? blir tur hvis ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 flere plasser igjen på banekjøring? blir tur hvis ja Kjør på! Fortsatt noen plasser igjen og vi gleder oss til å se og høre bilen din i aksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå