Morty999 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Var morro å ratte i dag, topp treff, og bilen fikk jeg gitt juling på 9000 i hele dag 9000 hva da? rpm? må jo varve såpass skal dissa sure s50ene orke noe samme som di fleste andre M motorer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Endelig hjemme etter et meget vellykket treff, for min del vertfall! Var jo en del havari blandt de jeg reiste med. Jeg synes dragracing er like gøy som å se på at maling tørker, så den biten kunne jeg klart meg fint uten, men virker jo som at flesteparten syntes det var gøy, så da er det vel greit. Hadde vært knall om alle hadde merket seg selv med bimmers-nicket på ett eller annet vis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Var morro å ratte i dag, topp treff, og bilen fikk jeg gitt juling på 9000 i hele dag 9000 hva da? rpm? må jo varve såpass skal dissa sure s50ene orke noe samme som di fleste andre M motorer +1 og ja det er 9000 rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 detta var knall morro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Kommer tillbaka nästa år! Drar med fler partysvensker hvis treffen ikke er dagen etter "Sveriges 17 maj", Midsommarafton (=död och fylla eller tvärtom). Tack för en välorganiserad träff! /Michael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 En stor takk til alle som var med på å lage dette til et knallbra treff! Jeg blir virkelig imponert over humøret, kjøreferdighetene og vennligheten til alle deltakerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Takk for et kjempe treff! Jeg har kost meg mye, fra å ha trasket rundt å snakket med kjente, blitt kjent med nye. Til å sett på mye bra kjøring og fått blitt med på banen selv som "kartleser" Syns det var høy standard på bilene som møtte opp, alt fra ny bygde super strøkne utstillings biler til godt brukte å slitne banebiler. : Takk igjen, gleder meg allerede til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Hadde meldt meg på både utstilling og banekjøring men hadde ikke tid på fredag (jobb og slikt) og på lørdag var jeg ikke på rudskogen før klokken var halv 1. Men til tross for surt vær var det veldig morsomt det lille jeg fikk med meg som publikum helt sykt hvordan et treff kan bli så stort på bare tre år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Var jo muligheter for å kjøre helt fram til 8 da:) vi dro igang et ekstra førermøte når klokken var 3 også mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Åja trodde siste førermøte var 12 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Takk for et supert treff E30meet! skal mer enn litt regn til for å stoppe dere takk og lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Ble jo fint vær utover lørdagen Film fra Team Bajas, stiller mannsterke til E30meet Våler i August https://vimeo.com/68944266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Takk for kanontreff ja! Myye gromme biler å bra kjøring. Sto mest på indre bane å tok bilder, men rakk fortsatt å slå av en prat med noen forum-folk her inne Morsomt å treffe folkene back nicket! i tillegg til et par hyggelige fotografer Digger oppskriften til arrangør med masse spor og drift, pluss fotoshoot og drag drag er alltid god underholdning! Takk for en hyggelig prat på indre bane ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Når blir det treff i August? Satser på det passer bedre med tanke på jobb for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Når blir det treff i August? Satser på det passer bedre med tanke på jobb for min del.. 25 August er vel datoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå