tommy8888 Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Hei Har søkt litt på forumet, men har ikke funnet en tråd med samme problemet som meg. Instrumentet mitt sluttet å virke. Alt er borte. Kun varsellysene ved oppstart som lyser. Bensinmåler, fartsmåler, turteller, forbruksmåler, indikasjon for blinklys fungerer ikke. Bakgrunndslys fungerer Alle sikringer er OK. hvor skal jeg begynne å feilsøke??. Siden ettermontert xenon kan gi mange rare feil, så kan jeg opplyse at jeg har dette i alle lys forran. Men dette har jeg hatt et par år. Så skulle ikke tru dette er grunnen til feilen.
tommy8888 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Kan legge til at jeg er fri for ryggelys også... :/
tommy8888 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Ingen som vet hvor jeg kan begynne å feilsøke. ???
nimitz Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Er du sikker på at alle sikkringer er sjekket. Er jo sikkringer spredd litt rundt omkring på E39. Skal sitte noen under kupefilter på høyre side forran også:-/
Alpejohn Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Kan jo prøve med en diagnose. Mulig der ligger inne feil. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
tommy8888 Skrevet September 10, 2012 Forfatter Skrevet September 10, 2012 Fant feilen. Det var det nye xenon sette som jeg har montert i grøftelysene. Instrumentet dør ut når jeg tenner park å grøftelys samtidig. Merkelig. Men slik er det. For å få instrumentet i gang må jeg koble fra minus polen på batteriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå