TRF Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Noen som vet noe om regler rundt dette? Som firma, ikke privat. Tenker da på regler/lover samt potensielle avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 en kompis tok inn et fat med 114 okt fra USA, tror ikke det var noen problemer med det, kan høre med ham hvordan han gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Det hadde vært fint ja Grunnen til at jeg ikke kjøper lokalt er at jeg er ute etter diesel, fra ymse leverandører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Kan dett være til nytte? http://www.toll.no/templates_TAD/Circul ... id=119739& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 har sett den, tenker mer konkret rundt race fuel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Er det ikke problem å sende sånt da ? Pga disse jævla terror folka. Fikk ikke sendt 4 liter med farge fra UK en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 nja, folk selger jo racefuel i norge, så de må jo få det inn på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 ingen som har tatt inn noe eller vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Er det ikke lettere å ringe tollvesenet og spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Grunnen til at jeg spør her er at jeg ser for meg at det er mer å forholde seg til enn tollvesenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå