hagenisse Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Hva skjer med at en anbefales å øke lufttrykket i dekkene før banekjøring? Henger igjen fra gammelt av. Det har stått så lenge jeg kan huske iallefall. Ga vel mening en gang for lenge siden når 17" var stort alle kjørte med dekk som vrengte seg av felgen i svinger. Med mindre noe har skjedd på våler de siste månedene så kan vel de med bil som bråker bare litt over normalen bare bli hjemme. Bare vært tåpelig på treffene der tidligere i år. Typ 8 av 10 biler vinket av for støy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Er det lov å spinne/drifte på disse BMW treffene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Jeg har ikke sjanse på db kravet :// Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Jeg kommer nesten 100% sikkert. Tror ikke db grensa skal være noe problem heller. Men synd det skal være så strengt på en bane. Er jo flere biler som er klin orginale som bråker for mye til å kjøre på våler, type lamborghini osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Håper å få tatt turen en av dagene. Tviler på at konebilen blir vinket av for støy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ta med 90 graders bend og eksosklemme fra Biltema i samme dimensjon som endetuten. Trodde det var på Rudskogen de var mest nazi jeg. Har vært på flere trackdayer siste ukene på Vålerbanen, og er mye vrål som får kjøre der.. Har du katalysator inntakt + bakpotte så skal det jaggu noe til at du blir tatt for støy. Men tiden med raka rør og 5" sidepipe er helt klart over. Mange nye sportsbiler i dag har også tunet eksos med ventiler i eksos som gjør at det vråler noe jævlig på gitte turtall. Det er nok det som skaper problemer. Eksosventil med styring innifra er egentlig en genial løsning. Golyd på demand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Har du katalysator inntakt + bakpotte så skal det jaggu noe til at du blir tatt for støy. Neida, min ble vinket av den, og den lager jo ikke spesielt mye lyd. Trackdayene i det siste har vel foregått på 2+3 - mao man unngår støymåleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 krysser fingra for att jeg må ikke må jobbe! Vært morsomt tatt seg en tur og stilt ut bimmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Blir det målt db ved teknisk? Hvordan blir det gjort evt? Stå par meter bak bilen og måler på 4000 rpm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Har du katalysator inntakt + bakpotte så skal det jaggu noe til at du blir tatt for støy. Neida, min ble vinket av den, og den lager jo ikke spesielt mye lyd. Trackdayene i det siste har vel foregått på 2+3 - mao man unngår støymåleren.. Du skulle aldri ha satt på etterbrennern hagenisse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 kun sporkjøring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Faen, er fullbooka på Thon Hotel nå! Noen som har booka et ekstra rom som de ikke trenger? Send PM i tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 tenkte kanskje jeg sku ta ds3 racingen, mn det er jo lite vits da den er oppgitt til 96 db på 4500. dønn orginal bil..... men er det ikke sånn at det er 90db i depo og 100db på banen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 90dB? Kan vel like greit bare dytte bilene rundt banen da, men huffinga og puffinga kommer vel til å overksride 90dB det også. Latterlig igrunn. Er det meningen at bare hybrider under 50km/t og fiesta 1.0 loffende på tomgang skal kunne dra rundt banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå