Gå til innhold

BMW dagene på våler 2012 hvem skal?

Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Blir det målt db ved teknisk? Hvordan blir det gjort evt? Stå par meter bak bilen og måler på 4000 rpm?

Er det ikke bare måler på banen der a? Jeg kjørte på Våler for noen år sida, og da var det ikke noen som sto bak bilen mener jeg å huske. På våler kan man vel bare sleppe gassen der mikrofonen er(på depotsletta?) så går det greit. Ser jo hvor mye biler som får kjøre på Gatebil, og mange der som bråker mye værre

Selv ser det ut som jeg kommer på mitt første BMW-treff i egen BMW. Planer om å hente M3 til helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså. Kan man betale seg inn på treffet? Noen som vet?:P Eller om det holder at jeg registerer meg i dag? Har vært medlem før men har av en eller annen grunn ikke betalt i år tror jeg. Kan søke på medlemsnr på sidene dems og da kommer jeg ikke opp ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sjekke om ditt medlemskap er gyldig ved å gå inn på medlemssjekkeren på BMW CCN sine sider:

http://bmwccn.no/medlemssjekker/

Her taster du bare inn medlemsnummeret ditt og får med en gang vite om du har gyldig medlemsskap.

Om medlemsskapet ditt har gått ut, kan du fornye på nettet nå eller også på Rudskogen, der er det online-tilknytning til medlemsregisteret så du registreres med en gang.

Om du ikke har fått tilsendt faktura for fornyelse av medlemsskapet nå i det siste, kan du henvende deg til klubbens kontaktpersoner så ordnes det opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...