Henrik... Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Blir det målt db ved teknisk? Hvordan blir det gjort evt? Stå par meter bak bilen og måler på 4000 rpm? Er det ikke bare måler på banen der a? Jeg kjørte på Våler for noen år sida, og da var det ikke noen som sto bak bilen mener jeg å huske. På våler kan man vel bare sleppe gassen der mikrofonen er(på depotsletta?) så går det greit. Ser jo hvor mye biler som får kjøre på Gatebil, og mange der som bråker mye værre Selv ser det ut som jeg kommer på mitt første BMW-treff i egen BMW. Planer om å hente M3 til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jeg stikker bortom en tur Selv ser det ut som jeg kommer på mitt første BMW-treff i egen BMW. Planer om å hente M3 til helga Hvilket karosseri? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Blir awsome Prøve å få polert bil da før treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jeg stikker bortom en tur Selv ser det ut som jeg kommer på mitt første BMW-treff i egen BMW. Planer om å hente M3 til helga Hvilket karosseri? ) E36 Får joine dere E36-gutta på no treff og photoshooter etterhvert vel Bli litt kjent med BMW-miljøet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Da ser det ut som at det blir våler på meg og Flere fra trøndelag som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 tror det blir full ja ,det kjempe fint med så mye folk .og att gløden har komet til bake i bmwcnn ,hotelet i elverum er fullboka ..glad jeg bestilte rom for lenge siden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Var meldt 2 grader om natta, så ser virkelig fram til å ligge ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 ute? i campingvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Er det forseint å ordne med overnatting???! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Er det forseint å ordne med overnatting???! Ring hotellet og sjekk?.. her blir det avreise presis 12!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Her blir det avreise i 8-tiden for å hente bil, så er jeg vel på hotellet i 14-tiden tipper jeg Ser ut til å bli bra vær, får håpe det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Elverum Camping eller Heia Hotell i Våler har kanskje rom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Altså. Kan man betale seg inn på treffet? Noen som vet? Eller om det holder at jeg registerer meg i dag? Har vært medlem før men har av en eller annen grunn ikke betalt i år tror jeg. Kan søke på medlemsnr på sidene dems og da kommer jeg ikke opp ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Du kan sjekke om ditt medlemskap er gyldig ved å gå inn på medlemssjekkeren på BMW CCN sine sider: http://bmwccn.no/medlemssjekker/ Her taster du bare inn medlemsnummeret ditt og får med en gang vite om du har gyldig medlemsskap. Om medlemsskapet ditt har gått ut, kan du fornye på nettet nå eller også på Rudskogen, der er det online-tilknytning til medlemsregisteret så du registreres med en gang. Om du ikke har fått tilsendt faktura for fornyelse av medlemsskapet nå i det siste, kan du henvende deg til klubbens kontaktpersoner så ordnes det opp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå