PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 S O L G T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Kan anbefale å handle med Penguin, en av de ryddigste selgerne jeg har handlet av. Alt var bedre enn beskrevet og han var dessuten meget hyggelig og tålmodig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Yess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 du som kjøpte disse johnja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ja måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 det skjønner jeg! kommer og stjeler de til våren jeg da :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Johnja, takk for handelen! Håper du blir fornøyd! Legg gjerne igjen feedback i selger delen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå