Henrik... Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Noen med tips og erfaringer til eksosanlegg til E36 M3 som gir rå lyd? Støy for min del er ikke noe problem, jo mer lyd jo bedre Er det supersprint og eisenmann det går mest av på norske M3'r? Så på et amerikansk forum at mange anbefalte AA race exhaust, UUC, Borla osv. Er dette mulig å få tak i, i Norge? Noen som har prøvd noen av de? Lyst på litt grov låt på lavt turtall, ikke spinkel lyd
Evenol Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Du får helt rå lyd av Active Autowerke eksos, men Eisenmann er også helt rått. Eisenmann er vel det som er lettest å få tak i Norge. Du får ganske bra lyd av Scorpion også. Brummer godt på tomgang. Men, jeg hadde gått for Eisenmann.
bmw-520i Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 bygg selv, hørtes ut som en med 320i som prøvde og få like mye hk som en m3 med og lage fri eksos
FredrikWake Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 Har Eisenmann på min 320i, og er meget fornøyd. Aldri ubehagelig å ligge på langkjøring da lyden våkner skikkelig ved 4000 rpm Kanskje litt andre boller med M3, men har dog intrykk av at denne eksosen "åpner" seg på litt turtall.
Henrik... Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Du får helt rå lyd av Active Autowerke eksos, men Eisenmann er også helt rått. Eisenmann er vel det som er lettest å få tak i Norge.Du får ganske bra lyd av Scorpion også. Brummer godt på tomgang. Men, jeg hadde gått for Eisenmann. AA bedre enn Eisenmann? Lyst på et som lager høy lyd skal heller ikke bygge selv Har Eisenmann på min 320i, og er meget fornøyd. Aldri ubehagelig å ligge på langkjøring da lyden våkner skikkelig ved 4000 rpm Kanskje litt andre boller med M3, men har dog intrykk av at denne eksosen "åpner" seg på litt turtall. Hvis det ikke er ubehagelig å ligge på langkjøring bråker det for lite Men til alle: Hvilken del av eksosen er det de kaller "track pipe"? og hva er cat-back? litt dårlig i oversettelsene av disse? Når man kjøper komplett eksosanlegg er det vel helt i fra motor? Og er det katalysator på f.eks eisenmann? Og er det 3" eksos fra motor og hele veien? eller er det mindre men doble rør hele veien på m3'n? sikkert noen dumme spørsmål, men tar imot gode svar
D.Toft Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 cat back er fra katalysator og bakover. er dobble rør hele veien eisenmann er stort sett bare bakpottene, men dem leverer cat back eller hele veien til noen biler
Henrik... Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 cat back er fra katalysator og bakover.er dobble rør hele veien eisenmann er stort sett bare bakpottene, men dem leverer cat back eller hele veien til noen biler takker combat veit du hvilken dim som er standard på aftermarket eksos a? 2x 2,5" kanskje? Må da være vanlig at f.eks eisenmann leverer komplett anlegg? eller kanskje det er derfor jeg leser at folk f.eks kjøper catback av et merke, også track pipe fra et annet merke?
D.Toft Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 str varierer.. letteste er å lage selv, billigst og
Henrik... Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 str varierer..letteste er å lage selv, billigst og Jeg har ikke kunnskap til å lage selv, så det er uaktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå