Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fantastisk flott bil !! :D Helt rett alt sammen! Gleder meg til fortsettelse! :)

Takker! Eneste som er problemet er at det ikke går fort nok,og at det er minus grader ute å ikke 27c og sol :) -vil ha summer!

Skrevet

Du er ikke den eneste som vil ha sommer! :D Kom nettopp hjem fra jobb, på en båt som opererer i Mexicogulfen, litt overgang fra 27 grader og sol til 10 blå kan man si... :?

Skrevet
Du er ikke den eneste som vil ha sommer! :D Kom nettopp hjem fra jobb, på en båt som opererer i Mexicogulfen, litt overgang fra 27 grader og sol til 10 blå kan man si... :?

Det MÅ bare være jævlig! :D håper på en.sommer denne bilen ikke har hatt i mitt eie..

Skrevet
fått tatt noen bilder nå?

Jepp!! Meeeen jeg har kjøpt ny mobil og klarer dessverre ikke p laste opp fra mobil..note 2 for å være eksakt ...står bare å laster men ingen ting skjer.

Skrevet
Ble ikke annet enn lekkert det der;) kommer til å trives i det førermiljøet! ;)

Stemmer! Når sommeren kommer så blir det som å kjøpe seg ny bil :) den er totalt forandret :) neste steg er manuell kasse og lakkering :)

Skrevet

det eneste jeg syns manglet er et skikkelig e32 ratt som det oser luksus av som resten av interiøret.

håper også det kommer noen skikkelige felger på denne mafia sleden til sommeren:)

gjerne noe originalt.

Skrevet
det eneste jeg syns manglet er et skikkelig e32 ratt som det oser luksus av som resten av interiøret.

håper også det kommer noen skikkelige felger på denne mafia sleden til sommeren:)

gjerne noe originalt.

Stemmer! Ratt er noe jeg leter etter,men det florerer desverre ikke av det.. jeg har airbag orginalt og jeg har ett EuroTriangle ratt fra e36 men det skal til Polen å trekkes om til alcantara :) felger blir bestilt :) "BBS rs" fra England..8,5x18 og 9,5x18 :)

Skrevet
Herre min hatt for en e32! Ser så unektelig lekkert ut det interiøret ditt:)

Her blir alt gjort rett etter min smak iallefall.

Takker! Hyggelig med slike tilbakemeldinger :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...