fizn Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Se her ja, styre på du Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 ble helt perfekt! liker ikke at folk skal lakkere M5 fangere helt samme farge hele veien! så tommel opp for todelt, det som kler M5 fangere best så E30 din også veldig pen bil! Takk for det Stemmer, blir fort kjedelig uten ! Takker Se her ja, styre på du Fredrik Ja må få noge gjort ! Gira på overtrykk når delene ligge klar.. Men går ikkje skikkeligt, så ska skifta kamsensor idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 mye bra arbeid! Meget fin den e30 din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rellik Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Visste ikkje at du hadde prosjekttråd her Freddie Men må ihvertfall begynne å følge med på hva som skjer når det går lang tid mellom gangene jeg er innom verkstaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 mye bra arbeid!Meget fin den e30 din Takker for det Visste ikkje at du hadde prosjekttråd her Freddie Men må ihvertfall begynne å følge med på hva som skjer når det går lang tid mellom gangene jeg er innom verkstaden Joda, er her inne også Ja, du får følge med her mens du er på sjøen ! (Y) Ferskeste bildet jeg har og dele kommer her, en liten smakebit på hva som skjer om dagen Kan lage en skikkeliggere oppdatering om det er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Ka ellers blir gjort innvendigt da? Glede meg te å sitta på ein tur igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 mmmm ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Ka ellers blir gjort innvendigt da? Glede meg te å sitta på ein tur igjen Forblir som den er innvendig med M5 interiøret, M ratt og girkule Synes det er passelig, forutenom så må jeg finne en bra plass til målerene innvendig... Vil ha noe som nesten kunne vært orginalt, så her blir det nok litt tenking Jada, må ha oss en tur når den virker som den skal mmmm ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Tenkte på innmaten i motoren, men ser ut som det blir originalt? Trykk ser du før deg å lada da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Tenkte på innmaten i motoren, men ser ut som det blir originalt? Trykk ser du før deg å lada da? Aah (I) Nei det forblir orginalt i starten, budskjettbygg detta Usikker, maks 1 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Skal prøve og få lagt litt ryddigere oppdateringer fremover etter hvert som jeg får gjort noe.Har fått gjort endel i det siste men har kosentrert meg mest om skruingen og lite bilder desverre..Ellers fikk jeg en kjekk bag som jeg har venta på idag, så nå skal M5 interiøret skal få seg en shinings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Mulig på tide med en liten oppdatering Endt opp et par nye biler i gården. 88'mod E30 M3 (ThomasCr's E36 ved siden av) 07' E92 325d Videre bygges det budsjett M50B25 Turbo Blokk honet hos Nilsen motor i Stavanger Stempler CNC frest av Steven, rimlig og bra løsning som gir 8.5:1 Rengjort å fikset litt litt i forbrenningskammer Planfrest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Nydelig bil! Og litt av en bilpark Stå på, følger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet Januar 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2016 Takker for det ! Ser at alle bildene fra motorbygget er borte.. Men her er iallefall siste nytt ang. motoren. Nå er veiv montert med 12,9 bolter, råder med ARP bolter,stempelringer gappet, og montert på stemplene og tilslutt satt i motoren Råder og stempler er veid og montert sammen etter vekt (Y) Ellers har jeg handlet ny bruksbil. E60 520 som jeg har handla M5 front og speil til, Varrstoen ES6 felger, coilovers, sort taktrekk og el. sportsinteriør med memory. Samtidig skal den få et strøk med ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå