EivindG Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37738429 bare å ta kontakt på mail vis det skulle være noe. MVH Eivind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 kan være intr. i e39 stasjonsvogn. grønne skilter hadde vært helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 vis noen syntes prisen ikkje står i stil så går det jo ann å komme med bud, men husk nå en ting e34 ikkje godkjent ombygget ligger på ca50000kr. da bør det koste en del mer å kjøpe en som er godkjent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Interesert i bytte me e36 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 det kan være det er noen som blir litt avskrekket av den lange listen med feil hvis du kanskje fikser noen av de så er det mer interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 det kan være det er noen som blir litt avskrekket av den lange listen med feil hvis du kanskje fikser noen av de så er det mer interesse? ja ser den, har kjøpt meg en 520d nå, så har satt ned prisen til 65000,- det burde nå være overkommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 opp, er åpen for bud. ser helst å bli kvitt den før vinteren, eg har nok å styre på med om eg ikkje skal ha denne bilen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hei..har du muligheter å vise bilen på Ågotnes ? Kommer dit i dag, blir der i 3 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hei..har du muligheter å vise bilen på Ågotnes ? Kommer dit i dag, blir der i 3 uker. det har eg men ikkje på 14 dager, men da har eg tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 hadde lett handla om jeg hadde fått solgt c klassen min..er på jakt etter M5.. du har den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hei..har du muligheter å vise bilen på Ågotnes ? Kommer dit i dag, blir der i 3 uker. det har eg men ikkje på 14 dager, men da har eg tid. Oki..men passer bra d, gi en lyd når du har mulighet..er interisert. Er du på jobb offshore? Eller kan jeg evt komme å se på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 hadde lett handla om jeg hadde fått solgt c klassen min..er på jakt etter M5.. du har den enda? Bilen har eg ennå, kommer selvfølgelig til å oppdatere når den er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hei..har du muligheter å vise bilen på Ågotnes ? Kommer dit i dag, blir der i 3 uker. det har eg men ikkje på 14 dager, men da har eg tid. Oki..men passer bra d, gi en lyd når du har mulighet..er interisert. Er du på jobb offshore? Eller kan jeg evt komme å se på bilen? Eg er ikkje hjemme nei, bilen kan vises tidligst om 12 dager. kan jo legge til at bilen står innelåst også. så det er faktisk ingen mulighet å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Oki...supert... ta kontakt når du er hjemme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Oki...supert... ta kontakt når du er hjemme igjen. send meg navn og nr du på PM så tar vi det der ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå