Morty999 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 er det bare meg eller er hele "BMW Prosjekter" borte? EDIT: er visst BMW Deler selges også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Oppdaget dette jeg og... hvor har de tatt veien tro?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Åi se det ja, har nok noe med at alt var nede igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Er et par som har fått sletta profilen sin også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Satser på Gunnar har backupen i orden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Får jo inderlig håpe den er i orden da ja.. dritt om alt er vekk:-p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Gunnar er ihvertfall oppmerksom på problemet, så vi får satse på at det lar seg ordne uten at noe forsvinner permanent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Hva skjer med deler selges forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Hva skjer med deler selges forresten? Alt av deler i hele Norge er solgt, så ikke vits i å ha den mere Men, er det tekniske problemer? Kanskje vi burde ha en liten innsamlingsaksjon igjen for å oppgradere utstyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Skulle hatt en årlig kontigent, som gjorde at alle som skal være medlem måtte betale samt sperre visse forum for de som ikke er innlogget, slik som prosjekter. Ser ikke noe annet enn positivt i det, da tipper jeg det hadde blitt borte en del useriøse og svindler på kjøp og salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Skulle hatt en årlig kontigent, som gjorde at alle som skal være medlem måtte betale samt sperre visse forum for de som ikke er innlogget, slik som prosjekter. Ser ikke noe annet enn positivt i det, da tipper jeg det hadde blitt borte en del useriøse og svindler på kjøp og salg +1 Kanskje de som har prosjekter som ikke er helt etter boka hadde fortsatt og oppdatere og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Aner ikke hva det er som foregår for å være helt ærlig. Eneste "unormale" jeg kan se er at serveren har reboota rundt halv tre i natt. Noen som satt oppe og kan bekrefte/avkrefte om det var da dette skjedde? Det er forsåvidt ikke unormalt at den blir restarta heller, det hender jo internettleverandøren den står hos foretar seg noe vedlikehold. Men de har IKKE tilgang på serveren, og det er det ingen andre enn meg som har. Har heller ingen indikasjoner på at noen har vært inne og gjort noe snusk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Komm ikke inn på Bimmers fra halv 12 i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Stemmer det, jeg kom heller ikke inn i gårkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jeg har mottatt en PM kl 03.13 i natt.. Så da virker det som om det var oppe i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå