tommyheimberg Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Prøvde å inn i 1 tida i natt da var den fortsatt nede.. helt enig i de med å ha en medlemskontigent:-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Det dere sier stemmer godt, hele noderommet den står på hadde røket i går kveld ca. 23:30, og Relacom fikk det opp igjen ca. 02:30. Er UPS der og, men var to sikringer som hadde gått. Så da er det iallfall en naturlig forklaring på nedetiden. Og jeg ser fortsatt ingen tegn på at noen har vært inne, men hvorfor dataene mangler er jo et mysterium. Er det noen som vet om dataene forsvant fra 02:30 av, eller om det har skjedd senere? Noen som har sett prosjekt-kategorien eller fått e-mail om nye innlegg fra tråder der (eller på deler selges) i løpet av natta? Dessverre skulle backupen gått kl. 02. Så jeg kan restore backup, men det betyr at vi mister hele det siste døgnet. Noen som har noe jeg kan søke etter i SQLen for å se om innlegg fra disse tapte kategoriene fortsatt eksisterer? Hvilke brukere er det som eventuelt er borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ser i alle fall raskt at tråden til Markus E30 i bilder/filmer show off kategorien er forsvunnet.. Ser ut som om hele profilen hans er vekk, da det ikke vises noen innlegg fra han i hans tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Når blir dette fikset? Utrolig surt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Forklarer hvorfor jeg ikke kom inn på tråden min, trodde hele var sletta jeg.. Håper du finner ut av det Gunnar, lykke til setter pris på alt du gjør for forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Det ser ut som backupen er inntakt fra natt til i går, så jeg er redd det ser mørkt ut for alt som ble lagt inn i løpet av gårsdagen, med mindre det er noen SQL-magikere her som klarer å merge alle tabellene uten å få et salig kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Håpe det orfner seg da:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Er vel kanskje bedre å miste et døgn enn å miste alle prosjekttråder ++? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Det stemmer, men det beste er jo å ikke miste noe. Ser ut som neste steg er å begynne å kjøre backup flere ganger daglig fremover. Pluss at noen må overtale Lyse til å levere fibernett til meg. Det ligger rett borti gata, men skjer det noe.. neida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 det er helt klart! må da være noen her inne som kjenner folk innenfor Lyse? vil tippe "bimmers" har kontakter innenfor det meste i dette langstrakte land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ser ut som prosjekttråder osv fortsatt ligger i databasen, for hvis man går inn og ser på alle innleggene til et medlem så kommer innleggene opp der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 det er helt klart! må da være noen her inne som kjenner folk innenfor Lyse? vil tippe "bimmers" har kontakter innenfor det meste i dette langstrakte land Har bare 20/1,2Mbit fra Nextgentel selv, så hvis jeg skal restore backup må jeg hive en harddisk i lomma og sykle ned til en kompis med 60/60Mbit fra Lyse. Laste opp en 5GB database på 1Mbit tar jo sin tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Ser ut som prosjekttråder osv fortsatt ligger i databasen, for hvis man går inn og ser på alle innleggene til et medlem så kommer innleggene opp der. Bare deler av det, tror jeg. Hvis jeg trykker på deg for eksempel, og går på mest aktive emne, så finnes ikke det. Men jeg finner noen av innleggene dine fra deler selges for eksempel (direkte i databasen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Mine og ligger i mine Tobias eller hva det nå heter på taptalk:-p, vet ikke om du finner de i databasen jeg?.. hvorfor vil de ikke legge fiber helt bort til deg da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Jeg kan prøve å restore tabellene kun for brukere og forumene, men er redd det kan mangle innlegg også. Magefølelsen sier en full restore 30 timer tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå