Gå til innhold

Hvor har blitt av prosjekt trådene? (og deler selges)

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det dere sier stemmer godt, hele noderommet den står på hadde røket i går kveld ca. 23:30, og Relacom fikk det opp igjen ca. 02:30. Er UPS der og, men var to sikringer som hadde gått. Så da er det iallfall en naturlig forklaring på nedetiden. Og jeg ser fortsatt ingen tegn på at noen har vært inne, men hvorfor dataene mangler er jo et mysterium.

Er det noen som vet om dataene forsvant fra 02:30 av, eller om det har skjedd senere? Noen som har sett prosjekt-kategorien eller fått e-mail om nye innlegg fra tråder der (eller på deler selges) i løpet av natta?

Dessverre skulle backupen gått kl. 02. Så jeg kan restore backup, men det betyr at vi mister hele det siste døgnet.

Noen som har noe jeg kan søke etter i SQLen for å se om innlegg fra disse tapte kategoriene fortsatt eksisterer?

Hvilke brukere er det som eventuelt er borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, men det beste er jo å ikke miste noe. Ser ut som neste steg er å begynne å kjøre backup flere ganger daglig fremover. :(

Pluss at noen må overtale Lyse til å levere fibernett til meg. Det ligger rett borti gata, men skjer det noe.. neida.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt klart!

må da være noen her inne som kjenner folk innenfor Lyse? vil tippe "bimmers" har kontakter innenfor det meste i dette langstrakte land ;)

;)

Har bare 20/1,2Mbit fra Nextgentel selv, så hvis jeg skal restore backup må jeg hive en harddisk i lomma og sykle ned til en kompis med 60/60Mbit fra Lyse. Laste opp en 5GB database på 1Mbit tar jo sin tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som prosjekttråder osv fortsatt ligger i databasen, for hvis man går inn og ser på alle innleggene til et medlem så kommer innleggene opp der.

Bare deler av det, tror jeg. Hvis jeg trykker på deg for eksempel, og går på mest aktive emne, så finnes ikke det. Men jeg finner noen av innleggene dine fra deler selges for eksempel (direkte i databasen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...