D.Toft Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 satser på det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Ser ut som de felgene blir bra på E38. Litt kant er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 litt kant er bra ja, 5" kant bak er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Noe updates her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 lite eller ingen. venter på felgvoks slik at sommerlefsene kan monteres. samt litt herming etter APedersen med US skiltplate deksel nak og list forran på fangeren. byttet bærearmen bak da kulen var søppel, justerte opp coiloversene litt pga stereo baki, samt byttet svinglagre fremme og senket den litt der. videre på planen står å bytte lyktefilm fremme, da den ser lilla ut, svart er mottatt. må rote meg til å bestille lagre + div i dynamo da den klakker litt. byttedynamo fra koed ligger på rommet. servopumpe er byttet. 750 frambremser skal monteres, samt m-sport stab stag fremme i 24.5mm. skivene fremme blir av typen som er hullborret og slisset. alt skal lakkes sort før montering. leker med tanken på å godkjenne ombygging til 740 med manuell girkasse, så må finne meg en 740 med manuell kasse før eg starter. når dette er gjort, så er det vel veien til S62 motor som står på planen, da blir det og bestillt inn Quaife diffbrems. og SÅ har eg lyst på ESS presse på S62 motoren for å toppe heile driden men s62 med presse osv ligger langt fremmi planen, først og fremst cash må til, samt en bruksbil i mellomtiden skal bygges. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Tøft, høres ut som det skjer litt der da Har lyst å bygge om selv med tiden, men er det ikke lettere og billigere å bare kjøpe seg en 740i og fortsette der fra? Hvilken dimensjon er det på originalt stabstag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 ja skjer litt, er ikke så flink å oppdatere tråden hver gang, så tar det når noen spør sikkert lettere å kjøpe ferdig 740, men har gjort mye med min. men delebil er ikke så dyrt vil beholde karosseriet jeg har, så da blir det ombygging. org staget er vel 20.5mm APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Ja, har gjort en del med min også så har selvfølgelig lyst å beholde karosseriet, men tror ikke det blir med det første Er ikke dyrt for delebil nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2014 nei delebil er overaskendes billig, og da har man ALT for å bygge om APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 da er deler til overhaling av dynamo bestillt. satser på at jeg får dette til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Vanskeligste er vel å få den ut tror jeg, selve lagerbyttinga er jo ikke så vanskelig med rette utstyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 har kjøpt brukt dynamo fra koed, så den er allerede splittet i molekyler. hva skal jeg gjøre me irret alu hus på dynamo? vaske og la det være, eller gjøre litt mer ut av det og gi det noe lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Den er jo godt gjemt og blir skitten, men hvis den ser helt jævlig ut er det jo bare å lakkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 du sier noe der. jaja, får vaske den,børste av den og gi den ett lag med gårish farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå