Kjexx Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Eller ebay fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 har sjekket ebay. ble bestillt tank fra gs med alle fester og pakninger. fikk en fiiiin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 fikk en fiiiin pris Og det vil si??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 8500 ink nytt oppeng og pakninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Det var litt rimeligere enn jeg fikk tilbud om da jeg undersøkte med GS. Var riktignok dieseltank da, men jeg tror ikke det utgjør så mye. Da har du hvertfall tett tank i mange år fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 kjekt med bekjente joda, bare å driten hjem nå, så blir det å sause den inn med masse godstoff, så håper eg at den slipper å byttes igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 da var 16:9 skjerm og mk4 gps montert. blir oppdatering av OS i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 går stille og rolig om dagene da arbeidslusten kommer og går.. navi OS er oppdatert, men lyd forsvinner fra 2-3 elementer, så regner me radiomodulen ikke likte seg blandt nyere ting. blir å klaske inni en oppdatert og ombygget bm54 radiomodul. magnaflow pottene mine kommer i morgen begynt så vidt å sandblåse rusten på dørene osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 bilen skal lakkeres, den skal forbli svart, men hva svart? orginal er jo cosmos diamant svart fra e30? svart base, HELT svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 magnaflow kommet i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Montert pottene? Hvor store stusser er det? Hva måtte du ut med totalt? Sikkert spurt før men,.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 neida, dem ligger i boden enda. må gå opp bensintanken først og kjøpe sveisegass. stussene er 85mm ca utside. kostet meg 2800 ink frakt. har enda ikke sett noe tollregning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Det var da absolutt ikke ille. Kanskje jeg skulle testet noe slikt på min E38. Kjøpte du fra Magnaflow selv, eller via tredjeparts forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 hmm, ja kanskje magnaflow hadde vært noe. noen her som har hørt lyden i det el? vet du om de finnes med tynnere stusser forresten? jeg må ha noe som passer i utsparingene på fangeren min : ) gamleeksosen skal kastes langt til H på sjøen til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 kjøpte du koed sin? kjøpte på gs, fikk for 8000+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå