Vegardb17 Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 sota DE lykter bak på diamansvart E34 er aldri feil
dud3s0n Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 sota DE lykter bak på diamansvart E34 er aldri feil Tenker det gjør seg ja!
Kristiansan'årn Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 [quote name="dud3s0n" Fått meg grill og. Men må lappe litt på den og' date=' siden noen hadde en god ide om og sette ledninga til motorvarmeren midt i grillen her
dud3s0n Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Fått tetta hullet i grillen i dag. Også fått fylt på noe sperreolje på diffen. Satse på en prøvetur i helgen om det blir mildvær. Mangler fortsatt just ringer til coiloverene pga . Men blir til helgen!
dud3s0n Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Bli steik bra ta her! Jaa, gler me te sommarn å te å få att lappen i mai no!!
dud3s0n Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Var hos en kompis i går og fikk glassblåst grillen og tårnlager bak! Funket fjell det! Så ble lakking av de i går og i dag. Så montert på kvelden. Før og etter blåsing. Klar for lakk. Fått på plast grunning Og topcoat. Matt svart. Ferdig lakkert Tårnlager ferdig med grunning og topcoat.. litt montering.. Ikke verdens beste bilder, men kommer! øysteinolsen reagerte på dette 1
dud3s0n Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Endelig fått ringer til coilovers i dag! Så i dag har jeg fått montert dempere bak:) Så da fikk jeg prøvd bilen en runde i dag! Meget fornøyd med eksos og kjøreegenskpene:)
dud3s0n Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Denne likte eg:) Fin bil! Takk takk:)
dud3s0n Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Har da hatt å rutte med siste dagene. Ikke helt fornøyd med fargen på stabstaget foran, så det ble sandblåst og lakkert opp igjen i svart. Grunning Ferdig med klarlakk. Fikk en litt mer clean look:) selv om ikke resten av motorrommet er så rent... Har mest lyst og bare plokke ut motor nå og lakke d og! Laga meg ett stabstag bak og. Ferdig sveiset Og lakka det og. Ferdig montert Var noe skittent bak der. Så tok en vask. Og fikk inn rette reservehjulet Endelig fått på plass hattehylla etter mange timer med banning og 3 el.motore senere og 2 gardiner +++ holdt på og skulle montere den første da den bestemte seg for og falle ned fra ett bord og knekke ene staget.. Men heldigvis i orden nå "zantrix" her på forumet hadde en rullgardin til "overs"! Så det passet meeget bra Fikk endelig satt inn bakseter og sidepaneler og.. Mulig noen av bildene er sideveien? Har kun ipad nå så er ikke helt sikker på hvordan det blir på data..
joggis Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 fett med el-gardin bak, skulle gjerne hatt det selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå