Jump to content

Bør man merke drag på en E34 520i ?


Recommended Posts

Posted

Hei, er på jakt etter en 520i E34, M50 motoren på 150 hk. Har tatt også sett på en og prøvekjørt, men draget på bilen var nesten ikke til å merke.

Har en hatt en 520 M54 motor på 170 hk, men her var det såpass stor i forskjellen. Poenget er, bør man merke draget på akselrasjonen på en 520i? Bilen føltes ut som den var helt sliten.

Posted

Jeg hadde nok gått for en 525i fra 1991 og nyere da de ligger i omtrent samme prisklasse! Den går meget bra i forhold til en 520i!

Posted
Skulle ønske det fantes noe til salgs... Merker at e34 begynner å gå ut av "mote" . De selges jo så lite av.

De har ikke gått ut av mote vertfall..

Ser mange e34 jeg men ikke mange som selger. Men det er jo opp å ned.

Mange til salgs her på forumet.

Mvh

Posted
Jepp, men automat og meg. Det rimer bare ikke:P Er det lett å ombygge automat til manuel på disse bilene?

Ville heller gått for manuell med en gang.

Er jo litt arbeid å få det til.

Få alle deler på plass brukt eller kjøpe ting nytt så blir det jo penger å tid utav det.

Har ikke gjort det selv så vet ikke noe konkret.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...